Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du til jobb/når går du hjemmefra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nok vært bortskjemt tidligere. Har stort sett hatt litt fleksitid og gratis parkering på jobb, og kunne kjøre hjemmefra 7.40, kanskje til om med 7.45. Da ble det ikke så lang dag i bSrnehagen på barna heller…

har nå fått skiftet jobb (pga nedbemanning på gammel arbeidsplass)  Parkering koster godt over 1000,- i mnd. Jeg nå uansett kjøre kl 7.15 pga det er sånn kø. Skal jeg levere barna mp jeg kjøre 07.00. Tar jeg buss må jeg ut døra 7.15, viss jeg skal lever barn i bhg må jeg dra 6.50 og ta bussen 7.15. Å gå tar nesten 60 min så det er uaktuelt, da går ikke kabalen opp. 

Jeg er mulig veldig bortskjemt fra tidligere arbeidsplasser…men jeg kjenner jeg gruer meg til den bye hverdagen…

når mp du ut døra for å levere barn for å rekke jobb? 

Anonymkode: 43897...80a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 sekunder fra senga til hjemmekontoret. Tidligere hadde jeg 1,5 time hver vei til kontoret, aldri igjen. 

Anonymkode: 1b35a...ef8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut døra ca 07.00 om det er jeg som skal innom batnehagen, 07.15 om det er direkte til jobb. 

Har ca 40 min å kjøre. 

om sommeren sykler jeg over skogen noen ganger pr mnd, deilig start/avslutning på dagen men tar gode 2 timer hver vei så kan ikke gjøre det hver dag uheldigvis. 😅

Anonymkode: 16ffa...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

10 sekunder fra senga til hjemmekontoret. Tidligere hadde jeg 1,5 time hver vei til kontoret, aldri igjen. 

Anonymkode: 1b35a...ef8

Har du hjemmekontor hver dag? Hva jobber du med? ☺️

Anonymkode: 43897...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut av døren hjemme kl.06.50, og er på jobb kl 07. Mannen leverer sønnen vår i barnehagen da den ikke åpner før kl 07.30. 

Anonymkode: 847eb...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter å gå, men sykler på sommeren og da tar det rundt sju minutter.

Anonymkode: 5d6e7...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 35- 1 time reisevei ( kommer ann på trafikale forhold ) hver vei. Drar hjemmefra mellom 0530( hvis trening før jobb) og 0730. Flexitid og jevnlig hjemmekontor. Går helt ok.

Anonymkode: 59076...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i 35 minutter hver vei, veldig deilig, går hele året 😊

Anonymkode: 3cf0e...866

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn som skal leveres om morran lenger. Jeg bruker ca. 10 sekunder på å gå på jobb. Er bonde og bor på arbeidsplassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter å gå til kontoret. Halvparten går gjennom Oslo sentrum. Tidligere jobb var det 28 minutter. Om omorganisering blir som det er forutsatt blir det snart 24 minutter å gå. I min snart 30 årige jobbkarriere i Oslo har jeg bare ca et halvt år måttet ta kollektivtransport til jobb. Vet at jeg er utorlig priviligert her. Dessuten kan jeg ha hjemmekontor to dager i uka...  Men foretrekker å komme meg ut. Går begge veier i normalt vær. På vei hjem handler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 - 50 min. å gå hver vei. Må gå ca. 06.45. Så lenge været ikke her heeelt krise, liker jeg disse turene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra jeg går hjemmefra til jeg ankommer kontoret på arbeidsplassen går det ca nøyaktig 10 minutter i rolig gange. Går hjemmefra 08:10, ankommer 08:20 stort sett hver dag, unntatt den ene dagen hvor jeg begynner 09:45. :) 

Tidligere brukte jeg mellom 60-90 minutter hver vei. Aldri igjen. 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor eller så tar det rundt 15 min å gå i behagelig slapt tempo.

Anonymkode: 9bd0b...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar hjemmefra 7, bussen går 07.05, jeg er på jobb 07.30. Å kjøre tar under ti minutter, men jeg gidder ikke stå i kø eller styre med parkering. Tror jeg sparer penger på det også.

Det hender jeg går hjem, det tar meg en time. Kunne gått til jobb også, men det skjer ikke at jeg står opp enda tidligere enn jeg må. 

Anonymkode: 588e0...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker nesten nøyaktig 11 minutter fra jeg har levert minstemann på sfo. Jeg sykler til jobb. Hvis jeg skal gå tar det 35 min. Du kan kanskje vurdere å sykle? Da slipper du kø.

Anonymkode: 44389...6ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn, men bruker 16 minutter med min gangfart til min jobb fra jeg går ut av min inngangsdør i blokken til jeg er ved inngangsdøra til jobben.

Anonymkode: ac4e3...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flexitid, og bruker stort sett 12-15 min med bil til jobb. Er alltid på jobb rundt kl 07. Men noen ganger trener jeg først, så variere når jeg drar hjemmefra, mellom kl 05.30 og 06.45.

Anonymkode: 357b8...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...