AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #21 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel jeg for min del sitter nå gammel fattig syk alene og deprimert uten sosial kontakt. 🥳 Anonymkode: 2bcf0...f43 Du sier at du ikke spurte og ville vite men ikke ville vite. Det er sannsynlig at folk plukker opp den ambivalensen. Kanskje kjente de også selv på ambivalens mellom trang til sannhet og å ikke ville ødelegge dine illusjoner. Når du begynner å utlyse at du vil vite sannheten for enhver pris, vil folk gi deg den. Men da må du våge smerten og ikke tulle den bort. Anonymkode: 07511...f12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #22 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier at du ikke spurte og ville vite men ikke ville vite. Det er sannsynlig at folk plukker opp den ambivalensen. Kanskje kjente de også selv på ambivalens mellom trang til sannhet og å ikke ville ødelegge dine illusjoner. Når du begynner å utlyse at du vil vite sannheten for enhver pris, vil folk gi deg den. Men da må du våge smerten og ikke tulle den bort. Anonymkode: 07511...f12 Mulig... problemer blir jo litt at jeg har et knust hjerte over svik og ting jeg ikke engang vet er sant eller ikke. Vi var sammen i over 20 år, der jeg føler jeg har donert kroppen min og den naive kjærligheten min til en kanskje dårlig sak. Anonymkode: 2bcf0...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #23 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mulig... problemer blir jo litt at jeg har et knust hjerte over svik og ting jeg ikke engang vet er sant eller ikke. Vi var sammen i over 20 år, der jeg føler jeg har donert kroppen min og den naive kjærligheten min til en kanskje dårlig sak. Anonymkode: 2bcf0...f43 Det er forståelig at du sliter med tillit. Det kan ta tid å jobbe seg ut av det og stole på at andre vil en vel og er til å stole på. Anonymkode: 07511...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #24 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 18.59): Jeg er forvirret. Slik jeg forstår er narcissister stort sett slemme mot sine nærmeste og forsøker å holde et bilde til de på utsiden av perfeksjon. Jeg har ikke innsett hvordan han har manipulert meg helt før jeg ble alene og fikk det hele på avstand... Han har brukt nesten hele samlivet vårt på jobb. Hjemme har han vært som to ulike personer en sjarmerende og kjærlig og en skikkelig slem og som aldri hadde ansvar for noe. Merkelig nok ser det ut som mange vet om dette, og selv om de ikke kjenner meg har flere sagt det var bra jeg kom meg vekk fra ham. Jeg har ingen anelse hva han har gjort, som får andre til å reagere sånn. Det er rart. Jeg er så nysgjerrig på hva er det jeg ikke vet som de vet. Det er frustrerende. Får meg til å få mange ulike teorier om han levde et dobbelt liv, har han gjort noe på jobb som.er slemt. Han holdt meg stortsett separat fra jobb, de få ting jeg var invitert på følte jeg en kleinhet mellom meg og de andre, en stillhet, som om de ikke ville bli innblandet. Exen min sa på slutten at han ikke bryr seg om hva andre syns og vet om ham. I går natt hadde jeg mareritt om dette, der jeg innbilte hans dobbelt liv. Våknet flere ganger i løpet av natten. Hvorfor kan ingen fortelle meg 😔 Anonymkode: 2bcf0...f43 De ser han for den han er...En ulv i fåreklær... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå