Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 22 uker på vei I min første graviditet og buksene har en stund nå vært vanskelige å få knept. Så jeg har gått med smekken åpen under en lengre genser. Men jeg vil så gjerne gå i sånne tynne intilsittende topper som viser magen. Er det innafor å gå med det og la toppen gå ned i buksa og smekken åpen? Altså at den åpne smekken kommer på utsiden av toppen? Toppen går da langt ned i buksa så man ser ikke trusekanten/ nedre del av magen. Ser kunn toppen som går ned i buksa. Hva hadde du tenkt om noen gikk sånn med smekken åpen under graviditeten? (Jeg legger ved ett bilde jeg fant på tiktok der jenta har buksa og toppen akkurat sånn jeg mener)Screenshot_20241030_140919_TikTok.thumb.jpg.ce3682008c739962a91b205be2cec9b7.jpg

Anonymkode: 8076c...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg. Hadde jeg tenkt. Men jeg har bikka 40. 

Anonymkode: 8ba6e...d1a

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Omg. Hadde jeg tenkt. Men jeg har bikka 40. 

Anonymkode: 8ba6e...d1a

Omg kan bety så mye.. mente du at du hadde syntes det var upassende?

Anonymkode: 8076c...d92

Skrevet

Det ser jo ut som om du glemte å kle på deg skikkelig etter å ha vært på do...

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Hjemme? Det er vel ok, ingen bryr seg. Men du går ikke seriøst sånn ute blant folk? 

Anonymkode: 2c3c6...a76

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde sett det. Er selv 24 uker på vei og måtte bruke ubrukelig mye penger på klær som passet allerede i uke 14. Om det var innafor å gå sånn kunne jeg spart de pengene! Så jeg hadde tenkt "fuck yeah" om jeg så deg 😅

Anonymkode: 4f008...225

Skrevet

Buksa kommer vel til å skli ned om du bruker den sånn? Kjøp en gravidbukse  i stedet. 

Anonymkode: 60c1d...dc3

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke gravidbukser så du kan se ordentlig kledd ut? 

Anonymkode: e7860...58e

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut i det hele tatt. Kjøp gravidbukser👍

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan hadde du tenkt at buksa ikke skulle skli ned da? 

Hun på bildet står bare sånn for bildet, hun går jo ikke rundt sånn.

Anonymkode: f930c...6a4

• Liker 3
Skrevet

Hadde forstått det men hadde syns det var sinnsykt sært hvis jeg skal være ærlig. 

Anonymkode: 96c45...d8d

• Liker 3
Skrevet

Det ser bare rart ut. Hvorfir ikke kjøpe et par billige bukser som passer?

Anonymkode: 387ad...c95

• Liker 4
Skrevet

Bruk heller et tynt hårstrikk på bukseknappen og gjennom knappehullet. Så kan du gå med buksa «åpen» med singlet/genser som dekker over foran 

Anonymkode: ab023...8e3

• Liker 2
Skrevet

Det ser grusomt ut. Litt sånn woops, visste ikke at jeg var gravid jeg...Og plutselig sklir buksa ned.

Anonymkode: 70a0b...453

Skrevet

Man går da ikke ut blant folk sånn.. kjøp deg gravidbukse 

Anonymkode: 9b508...6b0

• Liker 1
Skrevet

Gå som det passer seg, det er noen måneder av livet der ingenting egentlig passer. Mote eller stil får vike mot komfort, lommebok og se smashing ut hele tiden. Viktige er at du klarer å kose deg noen lunne før et liv (til) snur alt på hode. 

Skrevet

Samme som med folk som går i treningstights og joggebukse, fordi de ikke gidder å kjøpe seg en gravidbukse. 
Det er innafor å kle seg litt mer anstendig når man skal ut blant folk. 

Men det er min mening.

• Liker 2
Skrevet

Jeg festa et strikk fra bukseknappen til knapphullet, men det var for over 30 år siden. Funka fjell, og lang genser.

Anonymkode: 75e5e...9d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg festa et strikk fra bukseknappen til knapphullet, men det var for over 30 år siden. Funka fjell, og lang genser.

Anonymkode: 75e5e...9d9

Skulle akkurat til å kommentere det samme😅 

Skrevet

Tenker at gravide skal få kle seg i det som er behagelig og de trives i. Jeg bodde i treningstights med stor genser og kjoler:) 

Anonymkode: e464a...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...