Gå til innhold

Hva er in hos ungdommen nå?

Bamse1999

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor gammel ungdommen er, hvor den bor etc… forskjell fra sted til sted, alder og interesser generelt

Anonymkode: 7929a...bae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart å se, for gutta på ungdomsskolen her har akkurat samme sveis som da jeg gikk på ungdomsskolen for 30 år siden 🤣

Anonymkode: f5b95...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er så rart å se, for gutta på ungdomsskolen her har akkurat samme sveis som da jeg gikk på ungdomsskolen for 30 år siden 🤣

Anonymkode: f5b95...219

Haha. Ja sønnen min har akkurat samme hårfrisyre som var inn når jeg var på hans alder😂 hadde ikke frisyren selv da jeg er kvinne men alle kjekkasene jeg likte hadde slik sveis😅

Anonymkode: c2baa...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Haha. Ja sønnen min har akkurat samme hårfrisyre som var inn når jeg var på hans alder😂 hadde ikke frisyren selv da jeg er kvinne men alle kjekkasene jeg likte hadde slik sveis😅

Anonymkode: c2baa...8a0

Hvilken frisyre er dette? Nå ble jeg nysgjerrig😄

Anonymkode: 0d14a...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse1999 skrev (8 timer siden):

Noen som vet? 

Har skjønt det fortsatt er inn med slengbukser (vært det ett par år igjen nå). Og så er det siste lange strømper fremfor korte. Gjerne over bukse og eller sammen med kort skjørt. ‘USA sokkene’ fra 90 tallet er tilbake. Ellers litt skoleuniform prega stil er også på mote nå. Eller store, litt baggy jakker. Langt hår på jenter med både sideskill og midtskill, og så ser større variasjon hos gutter når det kommer til hårsveiser. Både korte og lange. Gjerne litt lang lugg uansett. Langt hår på gutter er altså like ok som kort, men ikke like ‘in som på første del av 90-tallet🙂

Anonymkode: 0d14a...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk:

Gutter: Polo Ralph Lauren er som Rolex for tenåringsgutter. Helt bisart hvor populært det er. Viktig å fremstå preppy.

Jenter: Det viktigste er å være tynn. Det å være tynn er for alvor tilbake. Trenden med store rumper og curves har blitt helt ut. Virker som pupper har blitt et mye større statussymbol etter covid også. Alt jeg hører på bussen når jeg pendler til jobb er ...cup-size, silikon, maximizer-bh, blabla... i jentegjengene.

En venninne som er opptatt av designer-fashion påstår at vi ser en hybrid av 50s/60s mote kombinert med 90s/00s mote nå hos jentene.... 😅

Anonymkode: 55e4c...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig in her med korte bloblejakker i sort. Både på gutter og jenter, i både ungdomsskole og videregående. Jentene går også med korte kåper. Lite farger, og mye jeans, og da lyse jeans med litt sleng i. 
Ganske mye sminke på en del av jentene, men jeg synes veldig mange av dem er gode på å sminke seg. Mye bedre enn i min tid i hvert fall. 

Ser stadig vekk gutter med litt lengre hår på toppen frisert litt bakover på sidene. Mye midtskill på begge kjønn. 

Hvor en bor betyr nok litt her. Jeg bor i tilknytning til større by, men ikke Oslo. Tar jeg kollektivt tar jeg med mye ungdommer fra ulike steder, og jeans og de korte, sorte boblejakkene må være greia her i hvert fall nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fler og flere gutter med langt hår og pinetrange jeans. Nå er den supertrange jeans trenden overtatt av gutter, arvet fra jenter som neste bare går i ultra vide jeans og bukser.

Anonymkode: b4754...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...