AnonymBruker Skrevet i går, 17:42 #1 Del Skrevet i går, 17:42 Jeg ser at Talkmore har et tilbud der man får 1000 kr i bonus hvis man bytter. Jeg har tenkt på å bytte mobiloperatør og lurer på å benytte meg av tilbudet, men er det noen som vet hvordan dette fungerer? På nettsiden står det at man får bonusen når man har vært kunde i 2 måneder, men er det slik at det står på mobilkontoen og den månedlige betalingen kommer ut av bonusen til det går tomt, eller får man bare 1000 kr overført til bankkontoen sin? Anonymkode: 5e862...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:50 #2 Del Skrevet i går, 17:50 Det er Trumf-bonus, som du skriver. Du får dermed disse pengene i form av at det tikker inn 1000 kr. på Trumf-kontoen din etter to måneder som Talkmore-kunde. Dette er vanlige Trumf-bonuskroner, så de kan du enten ta ut til egen konto eller bruke de stedene der man kan betale med Trumf-bonus (som f.eks. Kiwi/Meny/andre Norgesgruppen-butikker). Noen har også på automatisk omgjøring av Trumf-bonus til SAS-bonuspoeng e.l., men har du ikke satt opp noe sånt vil pengene bli liggende på Trumf-kontoen din til du tar dem ut eller bruker dem. Anonymkode: a2ecd...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:50 #3 Del Skrevet i går, 17:50 Du får det utbetalt til Trumf-kontoen din. Jeg er i alle fall ganske sikker på det, mener jeg slo til på et sånt tilbud tidligere, bare at bonusen var lavere. Anonymkode: cd539...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:51 #4 Del Skrevet i går, 17:51 Skjønner, tusen takk for svar! Anonymkode: 5e862...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Jeg byttet og fikk pengene inn på Trumfkontoen. Nå fikk jeg 500 i rabatt på ny mobil ved å bruke en rabattkode, Trumfhurra eller noe sånt. Også tikker det inn litt trumf hver måned. Anonymkode: d0a63...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser at Talkmore har et tilbud der man får 1000 kr i bonus hvis man bytter. Jeg har tenkt på å bytte mobiloperatør og lurer på å benytte meg av tilbudet, men er det noen som vet hvordan dette fungerer? På nettsiden står det at man får bonusen når man har vært kunde i 2 måneder, men er det slik at det står på mobilkontoen og den månedlige betalingen kommer ut av bonusen til det går tomt, eller får man bare 1000 kr overført til bankkontoen sin? Anonymkode: 5e862...0c8 Hvor lettlurt er det mulig å være? Anonymkode: 029c4...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lettlurt er det mulig å være? Anonymkode: 029c4...7c0 Hva er lettlurt med å benytte seg av det tilbudet mener du? Anonymkode: eec9f...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Må huske å følge med at bonusen er aktivert da. Det er litt gjemt i appen (og ‘min side’ på nettet). Min ble ikke aktivert selv om den ble bestilt via link hos Norwegian. Fikk ikke ett øre. De hadde et tilsvarende tilbud i sommer… Anonymkode: d5222...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Men lønner det seg? Talkmore har veldig høye priser på abonnement, sammenlignet med andre. Tenker du å bytte igjen etter to måneder? Anonymkode: 1f482...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er lettlurt med å benytte seg av det tilbudet mener du? Anonymkode: eec9f...ef0 Dette er nok en artigper du ikke hører så mye mer fra. Anonymkode: c843a...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men lønner det seg? Talkmore har veldig høye priser på abonnement, sammenlignet med andre. Tenker du å bytte igjen etter to måneder? Anonymkode: 1f482...395 For meg lønte det seg nå, de er billigere enn Telenor som jeg gikk fra. Jeg vil ikke ha Telia eller Icedekning. Anonymkode: d0a63...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg lønte det seg nå, de er billigere enn Telenor som jeg gikk fra. Jeg vil ikke ha Telia eller Icedekning. Anonymkode: d0a63...cb8 Telenor er vel det dyrest i Norge, så det er ikke så rart. Happybytes har også Telenor-dekning, og er langt billigere enn Talkmore. F. eks. koster 12 GB hos Happybytes 198 kr, mens hos Talkmore må du ut med 349 kr. for 10 GB. Jeg har hatt Happybytes i noen år nå, og er veldig fornøyd. Anonymkode: 1f482...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå