AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:55 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:55 Jeg har blitt tilhenger av koffeinfri cola zero etter at jeg måtte ta forskjellige grep for å redusere stress. En av tingene jeg ble anbefalt var å redusere koffeininntaket og nå sverger jeg til koffeinfri cola zero. Det har jo også fått meg til å tenke på hvor mye koffein pepsi max-avhengige etc får i seg per dag. I tillegg til barn som drikker koffeinholdig brus. Poenget mitt er at dette har hjulpet meg en god del spesielt når det kommer til søvnen. Og får jeg i meg koffein nå etter kl.12 på dagen så merker jeg det utrolig mye. Så mitt ønske er egentlig at flere begynner med koffeinfri brus så den blir mer tilgjengelig! Anonymkode: 53cee...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet onsdag kl 17:14 #2 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Samme her! Kjøper brett i Sverige som oftest. Tidligere hadde de 1,5l flasker i butikkene her, men det har de sluttet med. Håper også flere oppdager det så de i hvert fall ikke slutter å produsere den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:07 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:07 Gogglebox skrev (1 time siden): Samme her! Kjøper brett i Sverige som oftest. Tidligere hadde de 1,5l flasker i butikkene her, men det har de sluttet med. Håper også flere oppdager det så de i hvert fall ikke slutter å produsere den Så enig! Har også jaktet på 1,5L uten hell. Må nok ta meg en tur til Sverige snart jeg også. Krysser fingrene for at flere oppdager fordelen med denne brusen. Godt å vite at den finnes en til tilhenger der ute! Og jeg digger brukernavnet ditt forresten. Elsker å se Gogglebox UK. Anonymkode: 53cee...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:53 Jeg drikker også kun den nå. 1,5l flaskene ble vel borte for over 1 år siden? Er ofte utsolgt for 0,5l flaskene også her jeg bor, kan dra innom 12 forskjellige butikker i byen her (coop extra, coop mega, meny, kiwi, rema1000) uten å finne, så mistenker produksjonen er mye lavere enn etterspørselen foreløpig.. Anonymkode: cb883...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:11 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg drikker også kun den nå. 1,5l flaskene ble vel borte for over 1 år siden? Er ofte utsolgt for 0,5l flaskene også her jeg bor, kan dra innom 12 forskjellige butikker i byen her (coop extra, coop mega, meny, kiwi, rema1000) uten å finne, så mistenker produksjonen er mye lavere enn etterspørselen foreløpig.. Anonymkode: cb883...93e Så kjipt! Vi får spre ordet😅 synd at ikke flere har oppdaget den… ts Anonymkode: 53cee...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Psst! De har 2 bokser til 10kr (pluss pant) på Meny nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå