Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

( ser at denne skulle vært på dateforumet. Kanskje admin kan flytte tråden ?)

Jeg er en kar på 41 som for et par år siden begynte å date etter et veldig langt forhold. Anyways , jeg var veldig ny på datefronten og likte tanken på at man kunne hoppe over den delen hvor man må brøyte seg gjennom en venninnegjeng for å finne ut om det er interesse . Jeg kan ikke klage på hvordan opplevelsen har vært, dette til tross for at jeg er 174 , noe som ifølge nett og media skulle vært en dødsdom på datemarkedet. Opplevelsen når jeg treffer damer på date er som oftest en kjekk opplevelse bade med tanke på at damen er tiltrekkende ( for meg ) og hyggelig . Men , jeg har merket en økende tendens . Filtre . Ja jeg vet det altid har vært brukt filtre men nå er det på et slikt nivå at jeg til tider møter en «annen» person selv om jeg ser etter filtre. Og det er ikke bare utseende , det er hele pakken . De ser annerledes ut , de trener aldri selv om halvparten av bildene er noen velvalgte treningsbilder fra gratis uke på SATS ( jeg trener mye styrke så det er viktig for meg at vi har litt lik livsstil ) osv osv.  Grunnen til at jeg skriver om dette er ikke fordi jeg har hatt én dårlig opplevelse men fordi det er en økende trend som er vanskeligere å oppdage . Jeg tror kanskje en av tre damer jeg treffer er fullstendig annerledes enn på bilder og i personlighet/ interesser. Det er på et slikt punkt nå hvor jeg unngår enhver profil med sann profesjonelt preg. Jo mer naturlig profil med naturlige bilder jo bedre . Jeg skjønner heller ikke hvem som vinner når det er slik . Damene/mennene som lyver om seg selv ender opp med å bli unødvendig såret av avvisning og andre parten blir satt i en fryktelig ubehagelig situasjon . 

Jeg skriver i dag fordi jeg trodde jeg skulle møte Den fabelaktige Amélie fra Montmartre i går men endte opp med å treffe Moskva Marit isteden ( ja det var så ille ). Så fortell ! Lignende opplevelser ? Tanker rundt det ? Etikk ?

ps. Før dette avsporer til en «hva med mennene da?» tråd så kan jeg si at denne tråden ikke har noe kjønn. Jeg vet det skjer andre veien og ( måne, høyde, trent , puddingkropp etc.)

Endret av manngjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min opplevelse som kvinne i slutten av 30-årene er at jeg kan skrive akkurat hva jeg vil, for menn leser det ikke uansett.

Jeg skrev at jeg trente hver dag, og møtte en fyr "oj, trener du så mye?"... Ja, hver dag er hver dag........
Jeg skrev at jeg ikke ønsket barn, og ikke ønsket kontakt med menn som hadde barn fra før. Jeg fikk utallige superlikes fra "jeg har de jo bare 50/50" eller "de er ikke her så ofte".
Selv om jeg sier jeg er fra en annen kant av landet ble de jeg møtte overrasket over at jeg hadde dialekt...

Anonymkode: 2a39a...753

Skrevet

Leser folk faktisk bio? Jeg gjør ikke det selv.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (12 minutter siden):

Leser folk faktisk bio? Jeg gjør ikke det selv.

Tråden handler i all hovedsak om bildene men joda . 
Jeg skumleser gjennom for å sile vekk sanne «4 unger med 4 forskjellige fedre»  damer . Men det er jo ekstreme tilfeller 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...