Gå til innhold

Arbeidskrav første året på barnehagelærer - sitter fast.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er første års student på barnehagelærer.  Skal levere mitt første arbeidskrav i BULL emnet når på søndag og kommer ikke i gang. Oppgaven er slik: 

· Drøft hva du vil legge i at leken har en egen verdi for barnet. Hvilke konsekvenser får ditt syn for tilrettelegging av lek i barnehagen?  Oppgaven skal bygge på en refleksjon av kapittel to ifra boken Lek på alvor skrevet av Ole Fredrik Lillemyr. 

Er det noen hjelpsomme folk som har noen gode tanker og refleksjoner som kan hjelpe meg på vei. Helst om du har gått Barnehagelærer selv og hatt en lignende oppgave så hadde jeg satt veldig pris på hjelp.

Anonymkode: de79a...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, jeg er første års student på barnehagelærer.  Skal levere mitt første arbeidskrav i BULL emnet når på søndag og kommer ikke i gang. Oppgaven er slik: 

· Drøft hva du vil legge i at leken har en egen verdi for barnet. Hvilke konsekvenser får ditt syn for tilrettelegging av lek i barnehagen?  Oppgaven skal bygge på en refleksjon av kapittel to ifra boken Lek på alvor skrevet av Ole Fredrik Lillemyr. 

Er det noen hjelpsomme folk som har noen gode tanker og refleksjoner som kan hjelpe meg på vei. Helst om du har gått Barnehagelærer selv og hatt en lignende oppgave så hadde jeg satt veldig pris på hjelp.

Hva står det i det kapittelet, da? Det er der du må begynne. 

Anonymkode: 1afa6...700

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatgpt sier dette. Kanskje du kan bruke det som et utgangspunkt for å komme i gang? Lykke til👍