AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 vet om noen som vasker kroppen med håndsåpe. Det kan vel ikke være bra for huden? Anonymkode: 40fc0...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Leste en gang at såpe i stor grad er såpe, det er ikke mange ingrediensene som skiller zalo fra sjampo. Hvis vedkommende ikke har problemer med det er det vel greit? Da jeg var student vasket jeg kroppen med sjampovannet fra hodet, og har jeg dårlig tid vasker jeg hendene med zalo heller enn å gå ned på badet. Anonymkode: bf5f6...a1e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Ser ikke problemet. Min håndsåpe er antakelig mildere enn parfymert kroppssåpe. Jeg har alltid lurt på hvorfor kvinnekroppen måtte lages slik at den ikke tåler det samme som mannekropp. Jeg ser det finnes 5-i-1 produkter for menn, mens vi kvinner må ta minst 5 seperate produkter. Synd! Anonymkode: a4a93...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): vet om noen som vasker kroppen med håndsåpe. Det kan vel ikke være bra for huden? Anonymkode: 40fc0...851 Liten følelse på at dette er et dårlig forsøk på trolling. Men hvis ikke, hvorfor tenker du at huden på resten av kroppen (bortsett fra intimesteder) skal tåle håndsåpe dårligere enn huden på hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå