AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Jeg så en serie noen år siden, tror det var Empress in the Palace. Syns den var sykt bra. Har lyst til å se annet i samme sjanger. Forslag? Liker historiske filmer og serier.. Anonymkode: 49b21...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober Haha, fikk plutselig følelsen av at dette innlegget kommer fra kinesisk «trollfabrikk» som ønsker å spre kinesisk populærkultur til resten av verden. uansett: litt usikker, men vet det finnes mange sør-Koreanske serier på Netflix. Du kan jo lete der. Anonymkode: ed18b...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Del Skrevet 31. oktober Jeg også likte Empress in the palace, synd jeg ikke finner den lengre. Jeg er veldig glad i asiatiske serier, men ikke nødvendigvis historisk drama. kanskje «the kings affection» på netflix eller «shōgun» på disney? personlig favoritt er «Chocolate» på netflix, men det er ikke nåke utkledningsdrama Anonymkode: ac78b...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.18): Haha, fikk plutselig følelsen av at dette innlegget kommer fra kinesisk «trollfabrikk» som ønsker å spre kinesisk populærkultur til resten av verden. uansett: litt usikker, men vet det finnes mange sør-Koreanske serier på Netflix. Du kan jo lete der. Anonymkode: ed18b...c86 De koreanske er ikke alltid så bra. Noen er og noen er ikke. Anonymkode: 49b21...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november Jeg ser endel koreansk, og bruker en streaming app som heter rakuten Viki. Der har de også veldig mye annen asiatisk, og flere historiske fra Kina. Anonymkode: 58cfd...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå