Gå til innhold

Gode kinesiske serier- hvor kan man se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en serie noen år siden, tror det var Empress in the Palace. Syns den var sykt bra. Har lyst til å se annet i samme sjanger. 

Forslag? Liker historiske filmer og serier..

Anonymkode: 49b21...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, fikk plutselig følelsen av at dette innlegget kommer fra kinesisk «trollfabrikk» som ønsker å spre kinesisk populærkultur til resten av verden.

uansett: litt usikker, men vet det finnes mange sør-Koreanske serier på Netflix. Du kan jo lete der.

Anonymkode: ed18b...c86

Skrevet

Jeg også likte Empress in the palace, synd jeg ikke finner den lengre. Jeg er veldig glad i asiatiske serier, men ikke nødvendigvis historisk drama. 

kanskje «the kings affection» på netflix eller «shōgun» på disney?

personlig favoritt er «Chocolate» på netflix, men det er ikke nåke utkledningsdrama

Anonymkode: ac78b...65c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.18):

Haha, fikk plutselig følelsen av at dette innlegget kommer fra kinesisk «trollfabrikk» som ønsker å spre kinesisk populærkultur til resten av verden.

uansett: litt usikker, men vet det finnes mange sør-Koreanske serier på Netflix. Du kan jo lete der.

Anonymkode: ed18b...c86

De koreanske er ikke alltid så bra. Noen er og noen er ikke. 

Anonymkode: 49b21...fbc

Skrevet

Jeg ser endel koreansk, og bruker en streaming app som heter rakuten Viki. Der har de også veldig mye annen asiatisk, og flere historiske fra Kina. 

Anonymkode: 58cfd...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...