AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 #1 Del Skrevet i går, 14:07 Holder på å slanke meg, har gått ned fra 86 til 76 per nå. Er 175 høy. Merker nesten ingenting på kroppen? Litt løsere bukser men ser ingen forskjell ellers. Har vært og er enda overvektig. Har tattbilder underveis, men ser ikke forskjell. Når merker man forskjell? Anonymkode: 02987...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #2 Del Skrevet i går, 14:14 Hvor langt er et tau liksom😅 Det er jo ekstrem forskjellig fra person til person! Kroppsfasong, muskelmasse, fetfordeling, ja alt! Var ikke mange som merket, ei heller meg selv, de første 20 kiloene jeg tok av. Så kom det en veldig brå endring og jeg måtte ha helt ny garderobe på de neste 10 kiloene. Deretter en litt usynlig periode igjen på 10 kilo. Nå har jeg gått ned de "siste" 5 kiloene, og må ha ny garderobe igjen. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Så totalt 45 kilo, bare to ganger jeg har sett og følt ekte endring. Men har jo tallene svart på hvitt, og hvis jeg prøver å løfte en 45 kilos sekk så er det jo blytungt. Anonymkode: 0b44e...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet i går, 14:19 #3 Del Skrevet i går, 14:19 Jeg er 10 cm lavere enn deg og veide 79 kg - merket ikke noe før jeg nærmer meg 70. Da ble buksene noe løsere, men jeg kunne ikke selv se det i speilet. Da jeg kom ned til 68 kg kunne jeg plutselig se det selv og etter det merker jeg kiloene som forsvinner mye bedre. Folk begynte å kommentere det da jeg var 10-12 kg ned. Jeg er av de som tar av meg jevnt over hele kroppen og da endrer ikke fasongen seg noe særlig. Jeg blir bare en litt mindre versjon av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #4 Del Skrevet i går, 14:31 Du er veldig høy, hvert fall i mine øyne. Jeg er kun 154 cm, og 10 kg merkes godt på meg. Det er faktisk hele 4,22 BMI-poeng hos meg mens hos deg er det 'bare' 3,27 poeng. Misforstå meg rett, det er godt jobba av deg Men som andre også nevner her, det kommer an på vektfordeling, hvilken masse er hvor og hva som er borte fra deg. Du har jo fått løsere bukser, det går jo rette veien. Men å selv se forskjellen, det er sannelig ikke like lett. Du ser deg selv hver eneste dag, gjerne flere ganger til dagen også. Små daglige forskjeller kan være veldig vanskelig å se. Selv jeg klarer ikke en gang å se hvordan ungen forandrer seg fra dag til dag, men fy søren som de legger på seg og vokser i en rasende fart! Det er jo nettopp fordi jeg ser ungen hver eneste dag. Anonymkode: 839b1...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #5 Del Skrevet i går, 15:43 Dette er veldig vanlig. 10kg er ikke så mye fordelt på en hel kropp. Prøv å fokusere på at det er bra for helsa også vil du merke det etterhvert. Jeg er 170cm og merker stor forskjell når jeg er «på mitt meste» rundt 64kg og på mitt minste rundt 59kg. Forskjellen er enorm. Fra dobbelthake og lubben mage til helt flat mage og kan gå i stramme klær. Anonymkode: 49e67...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er ikke så stor men gikk ned 6 kg de siste ukene og merker det ikke og ser det ikke. Må vel ned litt til Anonymkode: ef1d7...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg begynte på samme startvekt som deg i vår, er på 69 kg nå, så ca 17 kg ned. Jeg "ser det" bare på at jeg ikke har dobbelthake lenger, kanskje en anelse mindre mage. Men har jo måtte gå ned et par buksestørrelser, og må gjerne bruke belte for å holde buksa oppe i tillegg. Så det er nok at man ser seg blind på speilbildet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå