AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 Er det juks å bruke chat gpt som en søkemotor for å søke opp på eksamen? Ikke skrive av direkte eller å bruke noe av innholde til parafresering og lignende, kun for å søke opp spørsmål, temaer osv når man skriver oppgave? Anonymkode: 5e485...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Det er snakk om eksamen med alle hjelpemidler tillatt Anonymkode: 5e485...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg bruker chat gpt når det står at alle hjelpemidler er tillatt. Hvis ikke er jo ikke alt tillat de fleste tillater uansett lit hjelp av chat gpt som eks. «Kan du finne kilder(nettside) på cxxxxxxx xxxxx xxxxxxx» Anonymkode: aa7ff...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Det tror jeg man kan, men man må skrive det i kildene at man har benyttet seg av chatgpt og hva man har brukt det til. Anonymkode: 6fe3f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg studerer på UiT og der er det lov med AI så lenge man refererer til det i kildelisten Anonymkode: 634b2...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 Klart det er lov om alle hjelpemidler er tilatt. Det som ikke er lov er å få gpt til å skrive oppgaven hvor du så kopierer inn svaret, da må du referere. Kjør på med gpt men vær obs på at den kan dikte opp ting + den kan gi formuleringer som ikke stemmer i forhold til konteksten osv. Anonymkode: 1e259...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå