AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:42 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:42 Har en valp i hus her. Den sprang rundt å lekte med min andre hund, da jeg plutselig oppdaget at det kom "vann" ut av rumpa hans. Var helt blankt, luktet ikke heller. Noen som vet hva det er? Har opplevd det selv? Er det noe å kontakte dyrlege for eller er det bare helt harmløst? Regner med det ikke er analkjertlene, da det er helt blank og ikke luktet. Væske fra kjertlene luktet jo veldig og har farge. Anonymkode: c82c6...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:43 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en valp i hus her. Den sprang rundt å lekte med min andre hund, da jeg plutselig oppdaget at det kom "vann" ut av rumpa hans. Var helt blankt, luktet ikke heller. Noen som vet hva det er? Har opplevd det selv? Er det noe å kontakte dyrlege for eller er det bare helt harmløst? Regner med det ikke er analkjertlene, da det er helt blank og ikke luktet. Væske fra kjertlene luktet jo veldig og har farge. Anonymkode: c82c6...929 Må legge til at det kom en del ut rundt på gulvet. Anonymkode: c82c6...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 12:48 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:48 Sikker på at han ikke tisser mens han lekte? Om du så dt kom fra rumpa ville jeg ringt veterinær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå