Racoo Skrevet i går, 12:29 #1 Del Skrevet i går, 12:29 Vi skal til London i desember med to barn på 8 og 10 år. Noen som har tips til steder vi bør spise?Gjerne steder som er «litt ekstra» og gøy for barn, typ pincho nation. Tar også gladelig i mot tips til steder og severdigheter som kan være verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Har ikke vært der enda, men vi skal også til London i desember, og da har vi tenkt å teste Inamo: https://www.inamo-restaurant.com/our-venues/ De har interaktive bord, der man så vidt jeg skjønner både kan bestille mat og spille spill. VI har vært i London mange ganger før, og en av tingene våre har likt best har vært London Transport Museum i Covent Garden: https://www.ltmuseum.co.uk/ Covent Garden er jo generelt gøy å vandre rundt i for unger, ofte gateartister og sånt, og før jul har de "snøvær" (https://secretldn.com/covent-garden-snow/; dette er fra i fjor, men pleier å være hvert år) og masse annet gøy. Men obs! det er ofte sjukt mye folk der i førjulstiden, så jeg ville om mulig forsøkt å unngå helgene. Natural History Museum og Science Museum har masse interessant for barn (og er gratis, unntatt spesialutstillinger). Anonymkode: 80769...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Vi var i London med barn i samme alder for få år siden, og ting vi likte: - Hyde Park Winter Wonderland må dere dra til. Masse juggel og rart, men også mye fint og gøy. - London Eye synes barna er spennende. - Om dere har tid, og barna er interessert, så hadde vi en super dag på Warner Bros Studio - Harry Potter. Men det er litt utenfor London sentrum, så det tar en hel dag. Men om barna liker HP er det verdt det! - Teaterforestilling som Lion King eller annet bør oppleves. Anonymkode: 174f2...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Food court på Westfields er kjekt med barn. Mye å velge i, og også rask lunsj, og lave skuldre. Inamo som nevnt over har vi vært noen ganger. Kingley Court har også mye godt, og fine omgivelser. China Town er også et fint område å spise med barn. Eller Pix Pintxos, baskisk tapas, der man selv plukker retter fra disken, og pinnene telles når mn har spist. Dra til kanalene ved Paddington, ta kanalbåt opp til Camden, gå i bodene, og spis mat fra matbodene. Vi kjøper gjerne en ting her, deler litt, så neste.. Spitafields og Brick lane er også verdt et besøk, selv om de mulig er litt unge. (Camden er mer fargerikt). Tower er spennende for barn i den alderen, med mindre de er lettskremte. (spar steder som Dungon, og Jack the Ripper walk, til de er litt eldre). Madamme Tussauds er faktisk overrraskende gøy. Jeg foretrekker faktisk westfields fremfor oxford street, der har du alt på et sted, og man kan også splitte seg litt uten å miste hverandre. Et annet roligere område er Chelsea, de har mange av de samme butikkene, gode spisesteder, og er lite turistifisert. Ikke noe spesielt for barn, men kan være greit for alle å "senke skuldrene" med litt roligere omgivelser. Winter wonderland er verdt et besøk. Men peil deg ut et upopulært tidspunkt. Det er ikke samme magien på dag som kveld, men du sparer dere for eviglange køer. Ellers synes jeg julemarkedet langs south bank og videre ned mot borogh market er veldig koselig på den tiden. Anonymkode: be0a5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Racoo Skrevet 7 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 7 timer siden Tusen takk for mange gode tips! Skal absolutt sjekke ut Inamo, tror ungene kommer til å digge det. Winter wonderland og Covent garden står på planen, vi drar i en helg så skjønner vi må forberede oss på kaos 😅 Kanalbåt fra Paddington til Camden hørtes også koselig ut! Gleder meg til London-tur ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Anbefaler Lion King, det er dyrt men sååå verdt det. Anbefaler også å gå langs South bank langs elva, der er det boder og mye artig og se. Et besøk på tate modern kan være fint, det er gratis og det er en cafe på toppen med utsikt. mange barn vil og like naturhistorisk museum. Anonymkode: a0418...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Ikke for å kuppe tråden, men har noen tips til fine steder for afternoon tea? Jeg drar med ei på 12 så vi trenger ikke sånn ultrabarnevennlig. Anonymkode: a0418...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke for å kuppe tråden, men har noen tips til fine steder for afternoon tea? Jeg drar med ei på 12 så vi trenger ikke sånn ultrabarnevennlig. Anonymkode: a0418...1d2 Sketch, definitivt. Drøm for en 12-åring, både lokalene, og toalettene. (Google sketch afternoon tea) Anonymkode: be0a5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Var nylig med en på 10, et av høydepunktene var London Zoo. Vi gikk gjennom regents park fra hotellet nært oxford street. Ellers lønner det seg å være tidlig ute på alt man skal gjøre av anticiteter, veldig mye folk overalt. Anonymkode: 8314d...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anbefaler Lion King, det er dyrt men sååå verdt det. Anbefaler også å gå langs South bank langs elva, der er det boder og mye artig og se. Et besøk på tate modern kan være fint, det er gratis og det er en cafe på toppen med utsikt. mange barn vil og like naturhistorisk museum. Anonymkode: a0418...1d2 Enig! Tate er ikke så barnevennlig i seg selv, men bygget er veldig stilig, og utsikt + is/drikke i cafeen er topp for barn. Rusle over Millennium bridge, se på St.Pauls, og mulig også klatre opp til toppen og se på utsikten der. Og naturhistorisk museum glemte jeg i mitt innlegg. Supert for barn. (og mulighet for å sende far og barn alene, mens man selv rusler opp Brompton road innom butikkene, og Harvey Nichols 😂) Anonymkode: be0a5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå