AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:48 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:48 Er katter mest ivrige jegere når de er kattunger, eller er de like ivrige når de blir voksne? Nå tenker jeg på det å fange bytter ute, ikke på lek innendørs. Anonymkode: 3c9ca...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:15 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:15 Det varierer mye siden katter er forskjellige. Jeg har flere katter og den eldste hannkatten har null interesse for jakt, hvis en av de andre kattene kommer hjem med mus eller lignende så kan han spise den men gidder ikke leke med musen. Har en ung hannkatt som er veldig glad i å jakte så hvis dører eller vinduer står åpne må jeg passe på for han kan komme pilende inn med byttet og gjemme det under sofaen, samme med en av hunnkattene som piler inn for å legge det den har fanget i vannskåla. Den eldste hunnkatten bruker det hun har fanget som distraksjon for de andre slik at hun kan gå inn å spise kattemat i fred. Anonymkode: 6ac5e...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:29 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:29 Lurer også litt på dette. Har en tre år gammel hannkatt, som de første årene var en veldig aktiv jeger. Kom hjem med mus og fugl flere ganger i uka. Nå er det lenge siden han har tatt med seg noe hjem, og håper litt på at han har vokst det av seg. 😅 Anonymkode: d285d...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:37 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:37 Min erfaring er at det kommer an på hvordan de ble etter kastrering. Hun jeg har nå er fremdeles slank og aktiv så hun jakter som bare det. De som ble daffe etter kastrering ga opp jakten. Anonymkode: 15d36...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omnitron Skrevet onsdag kl 12:39 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:39 Har en hunn katt på 10 år som er blitt litt latere med årene. Men hun jakter fremdeles. Og en hannkatt på 5 år som kommer med bytte omtrent hver dag. Like ivrig som når han var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå