AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Skrevet 30. oktober 2024 Jeg bestilte reise til Kypros for meg og datter med avreise neste sommer. Men etter den siste tidens utvikling i konflikten mellom Israel og Libanon, er jeg kjempeskeptisk til å dra. Ja jeg vet godt at Kypros ikke har noen part i konflikten og at man ikke blir berørt, men det er så ufyselig å tenke på at det bombes og drepes uskyldige mennesker såpass nærme i Gaza og i Libanon. Og så skal man ligge på stranda med en god bok og vite at det er helvete på jord like borte i horisonten- nei takk! 😢 Er det flere som tenker slik? Anonymkode: da344...a0c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg bestilte reise til Kypros for meg og datter med avreise neste sommer. Men etter den siste tidens utvikling i konflikten mellom Israel og Libanon, er jeg kjempeskeptisk til å dra. Ja jeg vet godt at Kypros ikke har noen part i konflikten og at man ikke blir berørt, men det er så ufyselig å tenke på at det bombes og drepes uskyldige mennesker såpass nærme i Gaza og i Libanon. Og så skal man ligge på stranda med en god bok og vite at det er helvete på jord like borte i horisonten- nei takk! 😢 Er det flere som tenker slik? Anonymkode: da344...a0c Bedre å ligge på en strand lenger bort i horisonten da kanskje... i Spania f.eks? 🙄 Anonymkode: dc545...572 1
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2024 #3 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg bestilte reise til Kypros for meg og datter med avreise neste sommer. Men etter den siste tidens utvikling i konflikten mellom Israel og Libanon, er jeg kjempeskeptisk til å dra. Ja jeg vet godt at Kypros ikke har noen part i konflikten og at man ikke blir berørt, men det er så ufyselig å tenke på at det bombes og drepes uskyldige mennesker såpass nærme i Gaza og i Libanon. Og så skal man ligge på stranda med en god bok og vite at det er helvete på jord like borte i horisonten- nei takk! 😢 Er det flere som tenker slik? Anonymkode: da344...a0c Det blir ikke noe mindre helvete på jord der borte om du ligger på stranden et annet sted... 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Skrevet 30. oktober 2024 Du får ha litt sex on the beach for å få tankene over på noe annet isåfall Anonymkode: c86dc...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå