Hele Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) Hei dere. Noen andre gravide som føler seg ensom? Jeg bor i en by og de nærmeste venninnene mine har flyttet bort etter vi var ferdig å studere. Har prøvd veldig å få venner her, men har ikke vært så lett mtp at folk jobber mye og hverdagen går og bla bla. De nære vennene mine som bor i en annen by tar lite kontakt, og de er ikke i nærheten av å tenke på å bli gravide selv, så står litt i den fasen alene. Nå er jeg jo gravid, og alt ser bra ut med babyen så jeg er veldig glad for det, men jeg selv har ikke hatt god helse i det hele tatt. Har hatt masse kvalme, utslitthet og ikke minst sykt mye migrene, som gjør at jeg ikke kan jobbe.. Er jo derfor mye alene siden jeg er hjemme syk pga graviditeten, samboeren min jobber fulltid og er forståelig nok veldig opptatt og sliten pga det. Han er ganske støttende, men jeg føler meg ensom fordi om. Når han drar på trening etter jobb for eksempel sier jeg at han bare skal dra og kose seg fordi jeg vil jo ikke være en irriterende byrde som ønsker å ha underholdning og selskap hele tiden, men inni meg føler jeg at jeg ikke har så lyst å være alene for å være ærlig.. Prøver å holde meg positiv her, men vil bare høre om andre gravide også føler på ensomhet og tristhet Endret 30. oktober 2024 av Hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Meld deg inn i termingrupper for din by? Det er sikkert andre som er i akkurat samme situasjon Anonymkode: 25827...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg er også mye alene og har ikke så mange venner. De vennene jeg har møter jeg med noen mnd mellomrom. Har du meldt deg inn i termingruppe i den byen du bor i? Jeg er 100% sykemeldt også i tredje trimester, og møter andre gravide på gravidkafé. Veldig hyggelig. Når babyene kommer blir vi å møtes som barseltreff, så det blir på en måte en annen barselgruppe enn den helsestasjonene setter opp Jeg drar også inn på jobb en dag i uka og tar en kopp te med dem. Anonymkode: 5e011...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 Vært/er for dårlig til å føle meg ensom, men føler meg i stor grad trist med altfor sterk angst.. Redd jeg ender opp deprimert om dette fortsetter utover svangerskapet. Er i uke 8. Går på full dose kvalmestillende. Tortur... Anonymkode: e43fc...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå