AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Får ei hokatt (kattunge) om noen uker. Har tidligere hatt innekatt. Jeg vurderer å ha denne pusen til utekatt, da jeg har skjønt at det er best ifht stimuli og aktivitet (pus blir jo ikke ute før til våren, så har litt tid å vurdere inne kontra utekatt). Hvordan trener jeg pus på å være i nærheten? Her jeg bor bor det flere mennesker tett på. Det er også flere katter her. Jeg vil ikke at pus skal går langt på grunn av trafikk og parkeringsplass (like utenfor her). Det er én av grunnene til at jeg vurderer å ha pus inne. Så lurer jeg på hvordan det blir å slippe ut pus i andres katters territorium? Anonymkode: 8c654...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Det går ikke. Om katten går fritt ute så bestemmer den helt selv. Luftegård med netting, gå tur i bånd er andre muligheter. Anonymkode: 518cd...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå