Gå til innhold

Thai mat på julebord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt skuffet om du fikk thai mat på julebord?

Anonymkode: 9fd08...ed2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet med folk fra mange ulike kulturer, og vi hadde flere julebord der alle skulle ta med en rett, eller gå sammen om noe, og det ble maten. Masse god og spennende mat, og så og si ingen klassisk julemat. Gikk helt fint. 
Jeg hadde informert om det da, enten det var i arrangement på Facebook, interne systemer eller på Mail. Bare sånn enkelt: «Vi inviterer til julebord x dato, og i år blir det servert deilig thaimat fra x restaurant». 
Det kan være en fin variasjon for dem som skal på flere julebord 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker thailandske matretter. Det er noe av det beste jeg kan få servert – men ikke på et julebord.

Så ja, jeg hadde blitt litt skuffet, men aller mest forbauset over det merkelige matvalget.

Anonymkode: 853c0...489

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt. Har ingenting med at det ikke er godt eller slikt, men JULEBORD burde inneholde jule ting...

Har spist pizza, taco, bacalao, tapas på julebord før... Alle er ofte super skuffet.

Anonymkode: ca0de...d7a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, absolutt ikke. Jeg synes det er bra det ikke er den samme maten på alle julebordene. 

Anonymkode: 13ab7...453

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt det. Julemat er så overpriset synes jeg. 

Oj, ja her ble det tydelig at jeg jobber i det offentlige og betaler for eget julebord.. 

Anonymkode: 8be14...105

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt servert thaimat på en juleavslutning og det var et overraskende godt avbrekk i julemenyen. Hadde allerede spist flere tradisjonelle julelunsjer og middager og det var bare midten av desember. 

Og thaimat er meget godt egnet til buffet til store middager og samlinger

Anonymkode: 69ba4...e8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Det hadde vært nydelig og julen er full av julemat uansett så bare godt med noe helt annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å ha tilbudet i tillegg til tradisjonelle julemat. Synest det va greit. Om det kun thai mat burde det informeres i forkant.

Anonymkode: 3580b...388

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange har flere sammenkomster i løpet av desember med mye mat. Det må da ikke være ribbe og pinnekjøtt hver gang? 
Når vi har venninnejulebord, kjøper vi ofte asiatisk eller sushi. Godt og hyggelig. Vertinnen trenger ikke stå på hodet fordi vennegjengen komner. Vi har alle det travelt nok i desember. 

Anonymkode: 8181a...a0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde ikke blitt skuffet, liker thai lat bedre enn norsk mat. Norsk mat er så kjedelig og smakløst. 

Anonymkode: c5daa...f2d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variasjon er bra det. Men synes gjestene må få vite det på forhånd slik at de ikke møter ribbesulten og blir skuffet. 

Anonymkode: 71a70...a0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Thai mat, men det er ikke det jeg har lyst på på et julebord. Så ja hadde blitt skuffet.

Anonymkode: bcfac...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hvis det var skikkelig thaimat. Men hvis det var tullethai, så hadde jeg blitt sur. Elsker thaimat. 

Anonymkode: 346cb...2b1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...