AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Skrevet 30. oktober 2024 Kjæresten har møtt veggen - jeg spurte ham om han ville møte meg for å få kjærlighet - «hvis han ikke var lei av meg» - han svarte ikke - annet enn å si han var sliten. Han har introdusert meg for barn og slekt og jeg går inn og ut av huset - han sier ofte jeg ikke mister ham - men nå vil han ikke engang møtes. Vi møttes siste gang søndag. Mister nattesøvnen og blir urolig og lei meg . Anonymkode: 1d3e7...77c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Skrevet 30. oktober 2024 Det er fullkomment upassende av deg, så hva skulle han svart liksom? Slutt med dramaet ditt og den emosjonelle utpressingen. Anonymkode: 18938...a5e 27 1 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Skrevet 30. oktober 2024 Har du vært utbrent selv? Da er det godt å ha noen selv om man ønsker ro. Og så kommer kjæresten å spør om man er lei en fordi man ikke orket/har kapasitet. For hva hadde du følt om han hadde svart at han ikke orket besøk nå? Da er det bedre å ikke svare på det. Og med den type utpressing av en kjæreste når livet er hardt, kunne jeg selv ha vurdert brudd. Anonymkode: bfd32...7f6 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er fullkomment upassende av deg, så hva skulle han svart liksom? Slutt med dramaet ditt og den emosjonelle utpressingen. Anonymkode: 18938...a5e Er det upassende? De er tydeligvis ganske etablert, han har introdusert henne for barna sine! Når han plutselig endrer seg er det helt naturlig å spørre om det er relatert til forholdet. Det som er upassende er å unngå å svare. han kunne svart hundre andre ting enn "jeg er sliten". Han kunne sagt at han fremdeles er interessert, men akkurat nå trenger han alenetid, for eksempel. Å være utbrent fritar deg ikke fra normal anstendighet i et forhold Anonymkode: f6967...547
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Skrevet 30. oktober 2024 La han være i fred, han ønsker åpenbart egentid. Han sier rett ut at han er sliten og kommuniserer at han har behov for å restituere. La han i det aller minste få lov til å ha det. Anonymkode: 3ea99...805 14 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #6 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det upassende? De er tydeligvis ganske etablert, han har introdusert henne for barna sine! Når han plutselig endrer seg er det helt naturlig å spørre om det er relatert til forholdet. Det som er upassende er å unngå å svare. han kunne svart hundre andre ting enn "jeg er sliten". Han kunne sagt at han fremdeles er interessert, men akkurat nå trenger han alenetid, for eksempel. Å være utbrent fritar deg ikke fra normal anstendighet i et forhold Anonymkode: f6967...547 For all del, vær en evig masekopp. Da blir han sikkert frisk fortere 🙄 Skal si denne forumdelen er fylt til randen av emosjonell utpressing for tiden. De siste tre tråder handler om kvinner som forventer å bli behandlet som prinsesser, og som reagerer med temper tantrum når de ikke får det som de vil. Anonymkode: 18938...a5e 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #7 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For all del, vær en evig masekopp. Da blir han sikkert frisk fortere 🙄 Skal si denne forumdelen er fylt til randen av emosjonell utpressing for tiden. De siste tre tråder handler om kvinner som forventer å bli behandlet som prinsesser, og som reagerer med temper tantrum når de ikke får det som de vil. Anonymkode: 18938...a5e Hvor står det at TS har reagert med temper tantrum? Anonymkode: f6967...547
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #8 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor står det at TS har reagert med temper tantrum? Anonymkode: f6967...547 Ingen steder. Det var en annen person som kom med en lang utgreiing som respons til mitt innlegg, som jeg reagerte på. Anonymkode: 18938...a5e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #9 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For all del, vær en evig masekopp. Da blir han sikkert frisk fortere 🙄 Skal si denne forumdelen er fylt til randen av emosjonell utpressing for tiden. De siste tre tråder handler om kvinner som forventer å bli behandlet som prinsesser, og som reagerer med temper tantrum når de ikke får det som de vil. Anonymkode: 18938...a5e Helt enig. Prinsesser får princess treatment, maskuline kvinner blir behandlet som en hver annen mann, og psychos blir holdt på avstand. Dropp den psycho oppførselen og forhold deg til virkeligheten i stedet for å spe på med masse svada. Anonymkode: 3ea99...805 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Skrevet 30. oktober 2024 Han vil ikke møtes- men dere møttes jo nylig? Anonymkode: b36f8...fc4 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #11 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen steder. Det var en annen person som kom med en lang utgreiing som respons til mitt innlegg, som jeg reagerte på. Anonymkode: 18938...a5e Så du tolket det som et temper tantrum? Anonymkode: f6967...547
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #12 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du tolket det som et temper tantrum? Anonymkode: f6967...547 Det er jo åpenbart sutring. De møttes jo på søndag... Anonymkode: 3ea99...805 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #13 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du tolket det som et temper tantrum? Anonymkode: f6967...547 Det er vanskelig å tolke det som noe annet, ja. Legg merke til at personen ikke godtar mine meninger, men stadig spør igjen og igjen; AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det upassende? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor står det at TS har reagert med temper tantrum? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du tolket det som et temper tantrum? …for deretter å fremstille det jeg sier som feil, og sikkert kommer til å fortsette helt til jeg svarer ‘riktig’. Les; det denne personen mener jeg skal svare. Anonymkode: 18938...a5e 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #14 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo åpenbart sutring. De møttes jo på søndag... Anonymkode: 3ea99...805 Så TS sutrer fordi en annen bruker på KG skriver at det er lov med normal anstendighet, selv om man er utbrent? Er det rart det er mange ensomme menn...? Anonymkode: f6967...547
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #15 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så TS sutrer fordi en annen bruker på KG skriver at det er lov med normal anstendighet, selv om man er utbrent? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det rart det er mange ensomme menn...? Veldig gode eksempler på emosjonell utpressing Anonymkode: 18938...a5e 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #16 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så TS sutrer fordi en annen bruker på KG skriver at det er lov med normal anstendighet, selv om man er utbrent? Er det rart det er mange ensomme menn...? Anonymkode: f6967...547 Men kjæresten har jo sagt klart ifra at han er sliten? Det jo hun som er uhøflig som nekter å ta det til seg. Typen har sagt klart og direkte ifra. Gi fyren litt space, dere møttes for under 72 timer siden 😂😅 Anonymkode: 3ea99...805 12
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #17 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig gode eksempler på emosjonell utpressing Anonymkode: 18938...a5e Jeg har lyst til å spørre hvorfor, men jeg lar det ligge, siden du synes det er så utmattende å delta i en diskusjon på et diskusjonsforum... TS, mitt råd til deg er å revurdere hele forholdet. Det vil ikke hjelpe å mase, han respekterer deg ikke og sannsynligvis er han allerede lei. Menn er umulige å tilfredsstille. Anonymkode: f6967...547 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #18 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Å være utbrent fritar deg ikke fra normal anstendighet i et forhold Anonymkode: f6967...547 Poenget er vel at man slutter å fungere normalt? Anonymkode: b36f8...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #19 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men kjæresten har jo sagt klart ifra at han er sliten? Det jo hun som er uhøflig som nekter å ta det til seg. Typen har sagt klart og direkte ifra. Gi fyren litt space, dere møttes for under 72 timer siden 😂😅 Anonymkode: 3ea99...805 Nekter å ta det til seg, ja - der sa du det! Det å ikke godta et svar eller et utsagn, bare hakke videre, hakk hakk hakk, som en hakkespett, det er det som er kjennetegnet på emosjonell utpressing. En sunn og frisk person ville godtatt andre menneskers meninger og utsagn, uten en eneste innvending. Mennesker har lov til å være ulik hverandre, man har ikke lov til å terrorisere andre for å få de til å underkaste seg eller adlyde. Anonymkode: 18938...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #20 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lyst til å spørre hvorfor, men jeg lar det ligge, siden du synes det er så utmattende å delta i en diskusjon på et diskusjonsforum... TS, mitt råd til deg er å revurdere hele forholdet. Det vil ikke hjelpe å mase, han respekterer deg ikke og sannsynligvis er han allerede lei. Menn er umulige å tilfredsstille. Anonymkode: f6967...547 Vedkommende skrev at TS hadde et temper tantrum og henviste til et innlegg som ts ikke skrev. Jeg oppklarte bare misforståelsen, siden det er vanskelig med anonymkoder for noen. Vi vet fremdeles ikke om TS har hatt et temper tantrum. Eller om hun har mast gjentatte ganger. Det vi vet er at ts spurte om kjæresten var lei, og kjæresten svarte ikke. Noe som i og for seg er svar nok... Anonymkode: f6967...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå