AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:16 #1 Del Skrevet tirsdag kl 23:16 Hvor anbefaler dere at man sender jakke til rens? Er dunjakke med gåsefjær, helst rundt omkring lillestrøm Anonymkode: d886e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #2 Del Skrevet i går, 12:26 Jeg har alltid vasket mine på dunprogram, med bittelitt dunsåpe kjøpt på dyne butikk. Slengt oppi vaske baller også tørket i tørketrommel med sånne vaske baller/tennisballer. Har ikke hatt problemer med å vaske dunjakker men mann må ha tørketrommel i tørkeprossessen for at dunet forblir fluffy. Anonymkode: 0c43a...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:29 #3 Del Skrevet i går, 12:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har alltid vasket mine på dunprogram, med bittelitt dunsåpe kjøpt på dyne butikk. Slengt oppi vaske baller også tørket i tørketrommel med sånne vaske baller/tennisballer. Har ikke hatt problemer med å vaske dunjakker men mann må ha tørketrommel i tørkeprossessen for at dunet forblir fluffy. Anonymkode: 0c43a...fea Skal si det svarte på spørsmålet til ts. Anonymkode: 375d9...c6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #4 Del Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har alltid vasket mine på dunprogram, med bittelitt dunsåpe kjøpt på dyne butikk. Slengt oppi vaske baller også tørket i tørketrommel med sånne vaske baller/tennisballer. Har ikke hatt problemer med å vaske dunjakker men mann må ha tørketrommel i tørkeprossessen for at dunet forblir fluffy. Anonymkode: 0c43a...fea Selv har jeg verken dunprogram eller tørketrommel. Til TS: Jeg leverer mine til renseriet som ligger på "vårt" storsenter. Fagerborg renseri har greie kritikker ser jeg og ligger i Lillestrøm. Anonymkode: 78c35...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har alltid vasket mine på dunprogram, med bittelitt dunsåpe kjøpt på dyne butikk. Slengt oppi vaske baller også tørket i tørketrommel med sånne vaske baller/tennisballer. Har ikke hatt problemer med å vaske dunjakker men mann må ha tørketrommel i tørkeprossessen for at dunet forblir fluffy. Anonymkode: 0c43a...fea Har ikke tørketrommel, derfor den må på renseri Anonymkode: d886e...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke tørketrommel, derfor den må på renseri Anonymkode: d886e...c7b Jeg vasker dunjakker selv, uten dunprogram og tørketrommel. Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hateridioter skrev (2 timer siden): Jeg vasker dunjakker selv, uten dunprogram og tørketrommel. Det går helt fint. Gåsefjær? Anonymkode: d886e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gåsefjær? Anonymkode: d886e...c7b Jeg finner ikke noen lapp på jakken om type dun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gåsefjær? Anonymkode: d886e...c7b Jeg ville ikke anbefale dette uten tørketrommel. Min mor var av den oppfatning at hun ikke trengte tørketrommel og styrte på. De jakkene er ikke det samme lengre. Hun mente hun kunne riste og fløffe underveis. Nei det ville jeg ikke tatt sjansen på selv om min mor nekter for at jakkene var ødelagt vet jeg bedre. Dunet er ikke lengre jevnt fordelt i jakkene hun vasket. Kjøpte en ny jakke til henne og nektet henne å vaske den uten tørketrommel. Den er fortsatt fin da hun har hørt på meg Anonymkode: 0c43a...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg ville ikke anbefale dette uten tørketrommel. Min mor var av den oppfatning at hun ikke trengte tørketrommel og styrte på. De jakkene er ikke det samme lengre. Hun mente hun kunne riste og fløffe underveis. Nei det ville jeg ikke tatt sjansen på selv om min mor nekter for at jakkene var ødelagt vet jeg bedre. Dunet er ikke lengre jevnt fordelt i jakkene hun vasket. Kjøpte en ny jakke til henne og nektet henne å vaske den uten tørketrommel. Den er fortsatt fin da hun har hørt på meg Anonymkode: 0c43a...fea Vet… man må slenge jakkene u trommelen ellers går den i søpla🤣 Anonymkode: d886e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet… man må slenge jakkene u trommelen ellers går den i søpla🤣 Anonymkode: d886e...c7b Hjelper ikke å bare trumle når det ikke tørkes samtidig. Men viss du er fornøyd så kjør på. Anonymkode: 0c43a...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #12 Del Skrevet 35 minutter siden Ikke be dem om å rense jakka, men vaske og tromle. Det er mye billigere enn rens Dunjakke blir ikke bra uten tromling. Fjær trekker seg sammen når de er våre, og blir ikke bra uten tørketrommel. Det fører til tynnere jakke som ikke er like varm. Anonymkode: 6e252...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå