AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Snublet over reiki i sosiale medier. Kom over noen videoer hvor reiki healeren gjør reiki mot kamera og tydeligvis skal behandle den som ser på på denne måten. Jeg ble av en eller annen grunn tittende på dette og har nå blitt fast titter i sengen på kveldstid, da disse videoene virker beroligende og hjelper meg å slappe av/sovne. Kan ikke si noe om annen effekt men er tydeligvis mange fans og virker som flere av disse healerne lever seg inn i dette og tror selv på effekten av de gjør slik på avstand mot fremmede tilfeldige tittere. Hun ene som jeg titter på fast tilbyr fjern healing og personlig tilpasset healing videoer av typen som hun legger ut i sosiale medier. Synes ikke prisen var avskrekkende og vurderer å bestille da dette hjelper meg og sove. Har ikke selv noen spesiell formening om reiki som healing og spesielt ikke avtands healing. Men jeg er litt nysgjerrig på andres erfaring med dette? Spesielt fjern healing? Anonymkode: c6919...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Var langtidsprøver og tenkte at det kunne vel ikke skade med litt fjernhealing siden jeg var ganske desperat og hadde prøvd "alt" annet. Det var en norsk healer som fjernhealet meg, og jeg bestilte en pakke på 5 healinger eller noe sånt. Merket ikke noe til healingen og jeg hadde vel en forventning om at jeg skulle kjenne noe fysisk liksom siden jeg hadde lest at andre hadde kjent ting fysisk, men det gjorde jeg ikke. Så ble jeg faktisk gravid da prøveperioden etter fjernhealingen 🤷♀️ Babyen ligger og sparker rundt i magen min akkurat nå ❤️ Anonymkode: 9b561...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Tar de betalt så er det ingenting annet enn svindel. Anonymkode: 6ed67...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 22.35): Tar de betalt så er det ingenting annet enn svindel. Anonymkode: 6ed67...ad1 Ekspander Hvorfor er det automatisk svindel? Prisen var ikke høy og alle fortjener å ha til smør i grøten. Anonymkode: c6919...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå