AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 Skjønner ikke hvorfor innlegget jeg skrev ble borte. Hva var galt med det? I flere kattegrupper på facebook står det at man bør holde svarte katter inne på Halloween, siden mange barn er ute etter å mishandle de. Dette er ikke noe jeg tror eller vet, jeg har aldri hørt at dette er vanlig. Så jeg bare lurer på om dette virkelig er en greie? Litt usikker på om jeg tør slippe ut min svarte rakker nå, er så redd han skal bli skadet Men har aldri vært noe problem før. Her er den ene gruppa jeg fant det i: Anonymkode: 8d383...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 20:28 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:28 40 år og aldri hørt om dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:32 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:32 Aldri hørt om er 47 og har svart katt. Anonymkode: 4de7c...721 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:50 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 Jeg har svart katt og kommer ikke til å holde han inne. Han elsker å være ute. Han er dessuten veldig skeptisk til fremmende, og har en veldig fin gjemmeplass i skogen bak her, så ingen kommer til å få tak i han uansett. Anonymkode: 90230...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:13 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:13 Jeg har svart katt og han får gå inn og ut som han vil han er går ikke til folk han ikke kjenner når han er ute og ingen kommer til å få tak i han. Jeg bor på et lite sted som er ganske utpå landet så er ikke redd for at folk tar han, men hadde jeg bodd nærmere byen eller der det er ungdommer hadde jeg holdt han inne. Ungdommer spesielt i grupper blir fort påvirket av hverandre og vil tøffe seg og gjøre ting som ikke er lov. Vet om flere slike grupper opp gjennom åra i byen nær meg der de går ut for å skremme barna som går halloween for eksempel. Anonymkode: eb8de...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:48 #6 Del Skrevet onsdag kl 09:48 Holder min svarte katt inne ja. Har lest advarslene deles rundt halloween i flere år allerede. Svarte katter er den gruppen katter som visstnok mishandlet mest :/ Husker ikke hvilket land den statistikken kommer fra, men det skader ikke å holde inne katta mi 😊 Anonymkode: c807a...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:53 #7 Del Skrevet onsdag kl 09:53 Dersom jeg ser noen av nabobarna skade dyr på Halloween (og ellers), så ringer jeg barnevernet. Dette er jo et tegn på psykopati - barn som skader dyr. Anonymkode: 56017...8c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:20 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:20 Har selv 5 katter, inkludert 3 svarte. De 3 blir holdt innendørs, de andre to får ut om de vil. Anonymkode: 60e77...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå