male32 Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hei Kjøpte for en tid siden Google Pixel 8a. Liker telefon, men er noen ting som irriterer veldig. Burde være en enkel løsning på dette, men klarer ikke å finne ut av det i innstillinger. For det første, nå ligger alle appene i en lang liste. På den gamle telefon hadde jeg flere "sider" med apper hvis dere forstår. Ble mer oversiktlig og enklere å finne appen da. Har sett andre med android telefon har det slik jeg hadde før. Burde være enkelt å ordne? Jeg liker å ha telefon på lydløs, men ønsker at den skal vibrere når jeg får meldinger/varsler. Jeg har satt den på lydløs, men den vibrerer ikke. Har vært i innstillinger, men klarer ikke å finne ut av dette. Telefon har en funksjon som lager egne bakgrunner. Syntes det var litt morsomt. Men savner at telefon kan automatisk bytte wallpaper/themes slik den gamle telefon gjorde. Nå bruker jeg en app til dette, men den slutter å fungere så må jeg restarte telefon for å få den i gang igjen. Finnes det ikke slik funksjon på Google Pixel 8a, eller nyeste Android? Hvorfor fungerer ikke hurtiglading med laderen til den gamle telefon? Det fulgte ikke med lader, når jeg bruker annen lader, lader den ekstremt langsomt. Er vel slik at man må kjøpe ny lader for å få raskere lading? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Alt dette er brukerinstillinger eller ekstra apper. Hvordan telefon brukte du før som byttet bakgrunner? Jeg liker ai funksjonene på pixel som generer bakgrunner basert på beskrivelser, kan bytte automatisk. Første du må gjøre er å oppdater til android 15 som er sluppet for pixel, ikke vits å lære seg 14 om du enda har det. Bruk "gemini ai" til å spørre om alt du lurer på, beste ai jeg har testet. Hva som skal varsles på hvilken måte velges inne på innsillinger-varsler-innstillnger på den appen som (meldinger anbefales jeg å bruke google messages til.) Alt kan tilpasses i android, ikke som iphone hvor du bare må tilpasse deg slik det er fra produsent. Anonymkode: 34f6e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Om du vil ha det slik som på iPhone, finnes det launches som gir nesten likt utseende https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luutinhit.launcherios Anonymkode: 34f6e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå