AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1 Del Skrevet 29. oktober Hei. Noen her som jobber som logistikk koordinator, eller vet hva man kan forvente i lønn i en slik stilling? Anonymkode: 4e509...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2 Del Skrevet 29. oktober Kommer an på bransje, bygd/by og om det er på kontoret eller som bakkemannskap som truckfører. Ser tittelen brukes om begge deler. Anonymkode: 102b1...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kommer an på bransje, bygd/by og om det er på kontoret eller som bakkemannskap som truckfører. Ser tittelen brukes om begge deler. Anonymkode: 102b1...2e0 Det er på kontor, og skal ta over kontor arbeidet til daglig leder. (Bortsett fra personalet etc). Bransjen er transport. Lokasjon storby. Anonymkode: 4e509...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Del Skrevet 30. oktober Hei TS! Jeg har jobbet som logistikkoordinator (på kontor) i noen år, og hadde ca. 630.000 i årslønn da jeg sluttet i fjor. Hadde for øvrig kollegaer med samme stillingstittel (men andre arbeidsoppgaver/mer praktisk arbeid) som hadde under 500.000 i året. Dette var også i en større by. Anonymkode: 8df6c...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei TS! Jeg har jobbet som logistikkoordinator (på kontor) i noen år, og hadde ca. 630.000 i årslønn da jeg sluttet i fjor. Hadde for øvrig kollegaer med samme stillingstittel (men andre arbeidsoppgaver/mer praktisk arbeid) som hadde under 500.000 i året. Dette var også i en større by. Anonymkode: 8df6c...1a0 Takk for svar Fint å høre hva andre har tjent i en slik stilling, slik at jeg ikke bommer helt på mine antagelser. Anonymkode: 4e509...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå