Gå til innhold

Dere som har svarte katter, tør dere slippe de ut på Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett flere legge ut i kattegrupper på facebook i det siste at man bør holde svarte katter inne på Halloween. Siden så mange barn (og særlig gutter) liker å torturere og plage svarte katter den dagen. Dette fenomenet har jeg aldri hørt om, er det virkelig vanlig? Lærer foreldre opp barna sine til å sparke og mishandle svarte katter på Halloween? Isåfall er det ganske sjukt. 

Anonymkode: ea17c...0d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sett flere legge ut i kattegrupper på facebook i det siste at man bør holde svarte katter inne på Halloween. Siden så mange barn (og særlig gutter) liker å torturere og plage svarte katter den dagen. Dette fenomenet har jeg aldri hørt om, er det virkelig vanlig? Lærer foreldre opp barna sine til å sparke og mishandle svarte katter på Halloween? Isåfall er det ganske sjukt. 

Anonymkode: ea17c...0d0

Aldri hørt om. 

Anonymkode: 819eb...df7

• Liker 1
Skrevet

Du lurer oppriktig på om foreldre lærer opp ungene til å torturere katter? Er du rusk? 

Anonymkode: 5e98d...bea

• Liker 2
Skrevet

Ingen lærer barna sine det. De færreste (gutter og jenter) liker å torturere katter. Dessverre finnes det noen syke folk som mishandler dyr, jeg tror ikke de gjør det mer på halloween

• Nyttig 2
Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om før. Vår svarte kattepus går nok ut som vanlig, men vi bor landlig til og her kommer det ingen på Halloween uansett. 

Anonymkode: e8447...cd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...