Gå til innhold

Hva kan man forvente av en partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i rundt 3 mnd nå. jeg ønsker veldig å bli kjæreste, men han ønsker å ta ting veldig sakte. 

Han svarer sjeldent og føler meg nesten masete hvis jeg sender en snap. Det er ikke alltid han svarer heller, noen ganger bare åpner han den. 

Han var derimot den første som sa han var forelsket, og ville bli ekslusive. 

Hva skal jeg gjøre/tenkte? Det stresser meg nesten hvor lite kontakt vi egentlig har, føler meg ikke helt "sett" hvis det gir mening. 

Vi møtes rundt 2 ganger i uken. 

Anonymkode: 76387...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

to ganger i uka er ikke så lite synes nå jeg. Man har jo normalt sett andre forpliktelser og greier man holder på med 

Anonymkode: 527ba...a1f

• Liker 1
Skrevet

Det spørs vel om dere er 16 eller 50.

Når jeg var ung og forelsket så kunne jeg ikke holde meg unna kjæresten.

Anonymkode: 2e5da...a43

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har datet en mann i rundt 3 mnd nå. jeg ønsker veldig å bli kjæreste, men han ønsker å ta ting veldig sakte. 

Han svarer sjeldent og føler meg nesten masete hvis jeg sender en snap. Det er ikke alltid han svarer heller, noen ganger bare åpner han den. 

Hva skal jeg gjøre/tenkte? Det stresser meg nesten hvor lite kontakt vi egentlig har, føler meg ikke helt "sett" hvis det gir mening. 

Jeg synes dere høres lite kompatible ut. Jeg skjønner du er glad i han og dere sikkert har det mye fint. Men hadde det ikke vært bedre å være i forhold med noen som kan møte deg på dine behov? For det gjør ikke denne karen, og nei, det pleier ikke bli bedre…

Anonymkode: 40188...a7b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor gidder du? Etter 2 mnd bør man vite om dere er et par, iallefall bør han skrive mye/vise mye interesse osv. 

Anonymkode: fd033...ca1

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Endret av queenlatifa
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tja. Møtte kjæresten da han var 48. Vi chatter og pratet daglig🤷🏻‍♀️

Nå planlegger vi å flytte sammen❤️

Anonymkode: d7e32...5b8

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet dette, virker ikke som han er særlig interessert. I starten pleier man jo å være ganske oppslukte i hverandre uansett alder, tenker jeg da. Han burde vite om vil være kjæreste nå. Høres ut som det er greit å ha deg tilgjengelig for sex, muligens.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke giddet. Jeg trenger en bedre vibe enn det der. For at jeg skal gidde å inngå i et forhold må vi være i flytsonen, ting må være uanstrengt, naturlig, ha progresjon og balanse. Vi må ville det samme, og vise det frivillig. 

Alt annet er uaktuelt å bruke tid på. 

Usikkerhet og tvil er symptom på en mindre god relasjon. 

Livet er for kort rett og slett, ts.

Anonymkode: fcb13...f46

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...