Gå til innhold

Form på penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

denne går ikke på størrelse på penis, men form. Leser i dagens Dagbladet at : « et stort soppformet penishode, føles bedre for mange kvinner». 
Spm mitt er da, hvorfor det?

Anonymkode: 74783...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

denne går ikke på størrelse på penis, men form. Leser i dagens Dagbladet at : « et stort soppformet penishode, føles bedre for mange kvinner». 

Fordi det er i skjedeåpningen kvinnens følelse sitter. Vi har ikke følelse lenger inn enn 5 cm. All følelse sitter der, i åpningen og fe første fem centimeterne. Et stort penishode vil da føles godt når det entrer åpningen og presser seg inn.

Anonymkode: 0063a...93e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det er i skjedeåpningen kvinnens følelse sitter. Vi har ikke følelse lenger inn enn 5 cm. All følelse sitter der, i åpningen og fe første fem centimeterne. Et stort penishode vil da føles godt når det entrer åpningen og presser seg inn.

Anonymkode: 0063a...93e

Ja riktig… men da har vel størrelse å sei allikevel. For han han stort hode og smalere skaft, så vil det vel være d samme

som stor penis..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja riktig… men da har vel størrelse å sei allikevel. For han han stort hode og smalere skaft, så vil det vel være d samme

som stor penis..

Jeg har en pikk som er bøyd nedover og treffe da ofte godt på klitoris men ikke så lett å treffe g-punkt

https://www.sexogsamfunn.no/kropp/penis-pung/

Skrevet
feliek54 skrev (1 time siden):

Jeg har en pikk som er bøyd nedover og treffe da ofte godt på klitoris men ikke så lett å treffe g-punkt

Min samboer har også nedoverbøyd penis, og det gjør som oftest vondt for meg i doggy. Har damene dine også denne erfaringen?

Anonymkode: 5bc96...b53

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aner ikke. Må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner særlig forskjell fra en penis til en annen. Største forskjellen jeg merker, er de som har for lange/store peniser. Da blir samleie ubehagelig.

Kan være noen liker at et stort ollon stimulerer steder et lite ollon ikke gjør💁🏼‍♀️

Har aldri hørt noen venninner snakke om forskjell på penishoder…noen gang.

Anonymkode: 8b450...f38

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min samboer har også nedoverbøyd penis, og det gjør som oftest vondt for meg i doggy. Har damene dine også denne erfaringen?

Nei, vil si faktisk motsatt

Skrevet
feliek54 skrev (6 timer siden):

Nei, vil si faktisk motsatt

Ja man skulle jo tro at det var en fordel i doggy mtp stimulering av g-punktet, men tror kanskje han treffer livmortappen og det er det som gjør vondt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja man skulle jo tro at det var en fordel i doggy mtp stimulering av g-punktet, men tror kanskje han treffer livmortappen og det er det som gjør vondt.

Jeg vet ikke men det er mulig du har rett

Skrevet
feliek54 skrev (På 29.10.2024 den 21.40):

G-punktet er en del klitoris på innsiden av skjeden, hvordan kan du unngå å treffe der hvis du treffer klitoris? Snakker du om tørrjukking på klitoris?

Anonymkode: c7d73...a80

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

G-punktet er en del klitoris på innsiden av skjeden, hvordan kan du unngå å treffe der hvis du treffer klitoris? Snakker du om tørrjukking på klitoris?

Anonymkode: c7d73...a80

Jeg treffer nok den å men jeg får hardere press på klit. Men det er dama som sier så jeg vet ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...