AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Skrevet 29. oktober 2024 Hei! denne går ikke på størrelse på penis, men form. Leser i dagens Dagbladet at : « et stort soppformet penishode, føles bedre for mange kvinner». Spm mitt er da, hvorfor det? Anonymkode: 74783...dba
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! denne går ikke på størrelse på penis, men form. Leser i dagens Dagbladet at : « et stort soppformet penishode, føles bedre for mange kvinner». Spm mitt er da, hvorfor det? Anonymkode: 74783...dba Fordi det er i skjedeåpningen kvinnens følelse sitter. Vi har ikke følelse lenger inn enn 5 cm. All følelse sitter der, i åpningen og fe første fem centimeterne. Et stort penishode vil da føles godt når det entrer åpningen og presser seg inn. Anonymkode: 0063a...93e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det er i skjedeåpningen kvinnens følelse sitter. Vi har ikke følelse lenger inn enn 5 cm. All følelse sitter der, i åpningen og fe første fem centimeterne. Et stort penishode vil da føles godt når det entrer åpningen og presser seg inn. Anonymkode: 0063a...93e Ja riktig… men da har vel størrelse å sei allikevel. For han han stort hode og smalere skaft, så vil det vel være d samme som stor penis.. Anonymkode: 74783...dba
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #4 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja riktig… men da har vel størrelse å sei allikevel. For han han stort hode og smalere skaft, så vil det vel være d samme som stor penis.. Anonymkode: 74783...dba Jeg har en pikk som er bøyd nedover og treffe da ofte godt på klitoris men ikke så lett å treffe g-punkt https://www.sexogsamfunn.no/kropp/penis-pung/
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Skrevet 29. oktober 2024 feliek54 skrev (1 time siden): Jeg har en pikk som er bøyd nedover og treffe da ofte godt på klitoris men ikke så lett å treffe g-punkt https://www.sexogsamfunn.no/kropp/penis-pung/ Min samboer har også nedoverbøyd penis, og det gjør som oftest vondt for meg i doggy. Har damene dine også denne erfaringen? Anonymkode: 5bc96...b53
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spm mitt er da, hvorfor det? Anonymkode: 74783...dba Aner ikke. Må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner særlig forskjell fra en penis til en annen. Største forskjellen jeg merker, er de som har for lange/store peniser. Da blir samleie ubehagelig. Kan være noen liker at et stort ollon stimulerer steder et lite ollon ikke gjør💁🏼♀️ Har aldri hørt noen venninner snakke om forskjell på penishoder…noen gang. Anonymkode: 8b450...f38
feliek54 Skrevet 30. oktober 2024 #7 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Min samboer har også nedoverbøyd penis, og det gjør som oftest vondt for meg i doggy. Har damene dine også denne erfaringen? Anonymkode: 5bc96...b53 Nei, vil si faktisk motsatt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #8 Skrevet 30. oktober 2024 feliek54 skrev (6 timer siden): Nei, vil si faktisk motsatt Ja man skulle jo tro at det var en fordel i doggy mtp stimulering av g-punktet, men tror kanskje han treffer livmortappen og det er det som gjør vondt. Anonymkode: 5bc96...b53
feliek54 Skrevet 31. oktober 2024 #9 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja man skulle jo tro at det var en fordel i doggy mtp stimulering av g-punktet, men tror kanskje han treffer livmortappen og det er det som gjør vondt. Anonymkode: 5bc96...b53 Jeg vet ikke men det er mulig du har rett
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #10 Skrevet 31. oktober 2024 feliek54 skrev (På 29.10.2024 den 21.40): Jeg har en pikk som er bøyd nedover og treffe da ofte godt på klitoris men ikke så lett å treffe g-punkt https://www.sexogsamfunn.no/kropp/penis-pung/ G-punktet er en del klitoris på innsiden av skjeden, hvordan kan du unngå å treffe der hvis du treffer klitoris? Snakker du om tørrjukking på klitoris? Anonymkode: c7d73...a80
feliek54 Skrevet 1. november 2024 #11 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): G-punktet er en del klitoris på innsiden av skjeden, hvordan kan du unngå å treffe der hvis du treffer klitoris? Snakker du om tørrjukking på klitoris? Anonymkode: c7d73...a80 Jeg treffer nok den å men jeg får hardere press på klit. Men det er dama som sier så jeg vet ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå