AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Skrevet 29. oktober 2024 Hei Jeg er på snarvisitt i Norge, og tenkte å lage meg noe godt med ris i kveld. Var på Kiwi og så at vanlig ris var i digre pakker og kostet mye. (Trenger ikke 1 kg ris for et par dager). Så jeg fant en hurtigris fra Toro. Ser nå på pakken at man skal bruke smør eller margarin? I alle dager. Jeg har spist ris i mange tiår, men har aldri noensinne brukt smør eller margarin i risen? Tror dere at jeg kan koke opp faenskapet uten å tilsette smør/margarin? Anonymkode: 544fd...0c0
Daisy-love Skrevet 29. oktober 2024 #2 Skrevet 29. oktober 2024 Ja du kan bare droppe smør/margarin. Går helt fint. 1
cleangal Skrevet 29. oktober 2024 #3 Skrevet 29. oktober 2024 Går helt fint uten smør/margarin. Jeg har aldri brukt det i hurtigris.
Brunhilde Skrevet 29. oktober 2024 #4 Skrevet 29. oktober 2024 Smør eller margarin hever smaken ørlite, men hurtigris er uansett ingen kulinarisk høydare. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Skrevet 29. oktober 2024 Brunhilde skrev (14 minutter siden): Smør eller margarin hever smaken ørlite, men hurtigris er uansett ingen kulinarisk høydare. Det vet jeg. Men i nøden spiser fanden fluer 🙂 (Men foretrekker fluekosten uten margarin (Æsj) eller smør Anonymkode: 544fd...0c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå