Gå til innhold

Er det psycho å kreve at han skal avfølge instagram-modeller?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spoiler

2.jpg?format=2500wc01727fc9fa309121001262b1806106b_width-6paige.jpg?format=2500w

wp1zqeznxsc51.jpg?width=640&crop=smart&afeel-like-her-booty-doesnt-match-up-with

Han følger ca. 20 ulike insta-modeller som eksemplene over og jeg synes det er flaut fordi alle som følger han kan se hvem han følger. Det kjennes bare feil ut rett og slett. Jeg har mine usikkerheter og issues, men jeg føler egentlig at dette handler om noe annet? Er jeg for inngripende hvis jeg tar det opp med han? Jeg føler liksom at han burde skjønne det selv uten at jeg sier noe.

Anonymkode: dfd6b...940

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke psycho! Hvorfor vil du være sammen med en sånn fyr som følger damer som legger ut slikt innhold tho 😩

Anonymkode: c070f...500

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

En litt spesiell hobby for en mann, synes jeg, og ja - veldig flaut, men du kan jo ikke bestemme slikt.

Anonymkode: 76df3...5ad

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke kreve at han ikke følger insta-modeller, men det er opp til deg om du vil være sammen med en fyr som følger insta-modeller. 

Hvorfor tar du til takke med en slik fyr?

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):
  Vis skjult innhold

2.jpg?format=2500wc01727fc9fa309121001262b1806106b_width-6paige.jpg?format=2500w

wp1zqeznxsc51.jpg?width=640&crop=smart&afeel-like-her-booty-doesnt-match-up-with

Han følger ca. 20 ulike insta-modeller som eksemplene over og jeg synes det er flaut fordi alle som følger han kan se hvem han følger. Det kjennes bare feil ut rett og slett. Jeg har mine usikkerheter og issues, men jeg føler egentlig at dette handler om noe annet? Er jeg for inngripende hvis jeg tar det opp med han? Jeg føler liksom at han burde skjønne det selv uten at jeg sier noe.

Flaut for han.😅😅🙉 Jeg hadde vært eksen hans rimelig kjapt.

Anonymkode: 29078...d5c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, du kan ikke avgjøre det for han. Men du kan forklare han at det faktisk er flaut for deg. Hvis han gir blaffen i det eller begynner å krangle så er det best å kaste inn håndkleet. I hvert fall hvis du ønsker en kjæreste som bryr seg og har et minimum av interesse av å framstår som en oppegående fyr utad.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva du kan kreve er en ting, men jeg hadde ikke orket å forholde meg til en mann med slike interesser. 

Anonymkode: 8fcfb...a64

• Liker 15
Skrevet

Jeg kan ikke forestille meg en virkelighet der mannen min (selv om han var single) skulle drive å følge slike damer IG. Tror jeg hadde syns det var vanskelig å være sammen med en sånn person.. 

Anonymkode: 5ea33...855

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke psycho. Tok selv opp noe lignende med kjæresten tidlig i forholdet. Var ikke halvnakne damer, men litt den type content. Han hadde null problem med å avfølge og beklaget. Er helt greit hva man gjør når man er singel tenker jeg. Er man voksen og i forhold, og det er viktigere å følge randome damer på insta, enn å fokusere på å bygge et godt parforhold, da er man litt spesi tenker jeg.

Anonymkode: d5992...8cf

• Liker 7
Skrevet

Hvis du regner kontrollerende som psycho så ja. Ganske rart å kontrollere hva han driver med og hvem han følger.

Anonymkode: 3ece8...a85

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du regner kontrollerende som psycho så ja. Ganske rart å kontrollere hva han driver med og hvem han følger.

Det er rart å ville bli sammen med han*

Anonymkode: 7a8d1...207

• Liker 7
Skrevet

Fortsatt overrasket over at menn ikke har lært at de skal ha en ekstra og anonym konto når de følger babes. Han kommer bare til å opprette en anonym konto hvis han sletter de fra kontoen du vet om.

Anonymkode: de1f7...5af

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Åj. Jeg pleier å sjekke hvem de folka jeg dater følger jeg. Følger de runkemateriell åpenlyst å dater jeg dem ikke. 

Anonymkode: 283c4...e55

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er rart å ville bli sammen med han*

Anonymkode: 7a8d1...207

Hvis du har et behov for å korrigere ham og ‘’fikse’’ han er det veldig rart å bli sammen med han, ja.

• Liker 2
Skrevet

Først og fremst er det veldig rart at du er sammen med det mennesket....... Fatter ikke hvorfor dere utsetter dere selv for det. 

Det er ikke greit å kontrollere hvem typen/kjæresten/daten/whatfuckingsever følger på sosiale medier. Du må gjerne fortelle hvor kleint og ekkelt du synes det er at en voksen mann følger halvnakene damer på instagram - men du kan ikke kreve noe som helst. 

Anonymkode: 42b55...ab1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Deres generasjon har blitt rabiate. Er det ikke lov å sette pris på modeller lenger? Hva med malerier av lettkledde eller nakne kvinner, skal det rives ned og tennes på? 
Herregud slapp av. 

Anonymkode: d86ba...266

• Liker 4
Skrevet

Jeg syntes det er greit. Hadde reagert mer om det er aldersforskjell. Min eks var 40 år og jeg la merke til at han fulgte noen 25-30 åringer på insta. Reagerte ikke på det. MEN så la jeg merke til at han satt på tiktok og så på 15-19 åringer danse. Der gikk grensen min, det ble kvalmt. Men hadde ikke brydd meg om han så på en 40 åring danse. Han har ikke selvtillit til å klare være sammen med en dame som deler lettkledd innhold uansett 🤣 Så jeg vet det bare er nysgjerrighet og en dum fantasi for dem. Men de må holde seg på en akseptabel alder

Men det er MIN mening, det viktige her er om hvordan du føler deg om det

Anonymkode: 9f527...395

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

????

Hvordan er dette det samme?

Ser ikke problemer med noen av dem men det maleriet er jo faktisk noe helt annet. Det var jo i det minste pent å se på.

Nei, jeg synes ikke det er det samme. Men anonym 266 later til å mene at hvis man ikke kan glo på instagram-modeller så skal man ikke ha malerier av nakne mennesker heller. Jeg har verken bilder av nakne folk på veggene hjemme eller følger lettkledde instagramfolk, selv om jeg ikke mener det er det samme. Hvis anonym 266 liker å ha malerier av nakne mennesker på veggene så tror jeg det er best at han finner en likesinnet dame. På samme måte som kjæresten til TS kommer til å passe best sammen med noen som synes det er kult å følge lettkledde mennesker på instagram.

Men jeg er sannelig ikke sikker på om anonym 266 hadde likt nakne menn på veggene. Det er mulig han satser på at damer ikke liker slikt uansett og så kan han trygt si at det hadde han ikke hatt noe problem med (fordi han vet det ikke skjer). På samme måte som at han bedyrer at han ikke hadde hatt problemer om kjæresten hadde fulgt halvnakne menn på instagram; han gambler på at kvinner ikke gjør sånt uansett.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal være flau over at andre ser hvem han følger? Jeg har aldri gått inn å sett hvem kompisene mine, typene til venninner, kolleger eller andre følger... Folk er ikke så jævlig opptatt av hvem typen din følger, selv om de kan se det så kan jrg garantere deg at de aller fleste gir fullstendig faen i det...

Anonymkode: dd138...b71

• Liker 3
Skrevet

Ja, det fremstår psycho å stille krav om hvilke han skal følge og ikke følge i sosiale medier, sånn når det ikke er eksen hans e.l.

Så er det også helt forjævlig kleint å være eldre enn 13 og følge div. lettkledde damer i sosiale medier så alle kan se det. Jeg skjønner godt at du reagerer, for all del. En fyr som funker normalt sosialt sørger jo for at ikke alle som kjenner ham har en liste over hvilke influencerpupper han liker å stirre på på nett tilgjengelig.

Anonymkode: 8cffb...398

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...