AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg og min samboer har vært sammen i over 20 år nå, vært sammen i tykt og tynt og alle svingete veier det er mulig. De første 6/7 åra var så rosenrødt og flott, stormforelsket og alt var på en rosa sky , så startet det gå fort nedover. Han begynnte fortelle meg han ikke likte litt overvektige damer , så sexen forsvant , dette er 16 år siden . Føler meg så lite attraktiv en kan bli. Dette gjør at jeg har fått svært dårlig selvtillit. Vi har vært flink å bevege oss ute i det fri men under kveldsturer fortalte han mine venn bare negative ting om meg( da ønsket ikke den vennen bli med på disse turene lengre . Hun sa du blir bare utnyttet , du hopper når han sier hopp og sammenligner deg noe som du ikke er. Du er mye mer enn hva han sier sa hun . Forlat idioten , det samme fortsatte han med på hjemmebane, fokuserer kun på de tingene som ikke er gjordt som han hadde gjordt. Min venninne sluttet ta kontakt, hun syns han var så ekstrem streng og urettferdig . Livet forsatt det i vanlig gang , kun uten venner desverre. Det hadde han ordnet. Ingen ønsket høre på tullet hans . Så jeg fokuserte på jobb , og atter jobb . Jeg fikk glede og kjente lykke i å ha mye å gjøre så dagene ikke ble så lang Dager gikk til år , Jeg kjenner fortsatt ikke på lykke, jeg er deprimert og lei meg for å ikke får kjenne kjærlighet og varme . Han tar ikke rundt neg , sier ikke han elsker meg , sitter kun på kontoret og ser på pc en hele kvelden og sover alene på gjesterommet . Nå siste halvåret har han trent hardt , og det har gidd kjempebra resultat. Han har gått ned nye i vekt . Han har ordnet seg med personlig trener , . Det har gjort han har byttet mønster. Både på klesvask, utseende o.l . Hun er ung , i 39 årene og han i 50 årene, vet ikke om jeg skal legge så vekt på det . Tror neppe hun er intr , men man vet aldri. Trolig mer fra hans side . . Jeg er i bunnløs sorg nå , har hatt tanker som kanskje en ikke burde ha . Jeg er låst her. Har gjeld og dyr som er verre å få stallplass til . Hva pokkern gjør jeg ,?? Jeg dom alltid har vært så sprudlende og glad, alt er borte Anonymkode: 981e2...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg og min samboer har vært sammen i over 20 år nå, vært sammen i tykt og tynt og alle svingete veier det er mulig. De første 6/7 åra var så rosenrødt og flott, stormforelsket og alt var på en rosa sky , så startet det gå fort nedover. Han begynnte fortelle meg han ikke likte litt overvektige damer , så sexen forsvant , dette er 16 år siden . Føler meg så lite attraktiv en kan bli. Dette gjør at jeg har fått svært dårlig selvtillit. Vi har vært flink å bevege oss ute i det fri men under kveldsturer fortalte han mine venn bare negative ting om meg( da ønsket ikke den vennen bli med på disse turene lengre . Hun sa du blir bare utnyttet , du hopper når han sier hopp og sammenligner deg noe som du ikke er. Du er mye mer enn hva han sier sa hun . Forlat idioten , det samme fortsatte han med på hjemmebane, fokuserer kun på de tingene som ikke er gjordt som han hadde gjordt. Min venninne sluttet ta kontakt, hun syns han var så ekstrem streng og urettferdig . Livet forsatt det i vanlig gang , kun uten venner desverre. Det hadde han ordnet. Ingen ønsket høre på tullet hans . Så jeg fokuserte på jobb , og atter jobb . Jeg fikk glede og kjente lykke i å ha mye å gjøre så dagene ikke ble så lang Dager gikk til år , Jeg kjenner fortsatt ikke på lykke, jeg er deprimert og lei meg for å ikke får kjenne kjærlighet og varme . Han tar ikke rundt neg , sier ikke han elsker meg , sitter kun på kontoret og ser på pc en hele kvelden og sover alene på gjesterommet . Nå siste halvåret har han trent hardt , og det har gidd kjempebra resultat. Han har gått ned nye i vekt . Han har ordnet seg med personlig trener , . Det har gjort han har byttet mønster. Både på klesvask, utseende o.l . Hun er ung , i 39 årene og han i 50 årene, vet ikke om jeg skal legge så vekt på det . Tror neppe hun er intr , men man vet aldri. Trolig mer fra hans side . . Jeg er i bunnløs sorg nå , har hatt tanker som kanskje en ikke burde ha . Jeg er låst her. Har gjeld og dyr som er verre å få stallplass til . Hva pokkern gjør jeg ,?? Jeg dom alltid har vært så sprudlende og glad, alt er borte Anonymkode: 981e2...5f0 Det du gjør er å forlate mannen uansett hvor vanskelig det kommer til å bli økonomisk og ellers. Jeg tenker at din vennine hadde helt rett og utifra det du skriver så tror jeg at du forstår dette selv. Enkelt er det ikke..Men du er jo ikke deg selv lenger en gang som du sier? Hva er det det du sitter igjen med da? Utrolig trist situasjon,men tror ett brudd er det eneste riktige. Det virker som han manipulerer deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere ikke har gått fra hverandre? Det må da være bedre enn å være i dette triste forholdet..? Anonymkode: eb896...869 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Gå fra han og drit i dyra. Ærlig talt de får det fint hos sin nye eier. Anonymkode: 12c0c...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Du har hatt det elendig i 13-14 år fordi en mann har ødelagt selvbildet og selvtilliten din.. og nå er du i sorg fordi han kanskje liker en annen dame? Det virker som du ikke tror at du er mer verdt enn dette. Skulle ønske du kunne se din egenverdi og skape deg et liv hvor du har gode dager. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 Denne historien er som å sakte men sikkert ta livet av seg selv Anonymkode: 16a6c...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Han tok fra deg kjærlighet, selvtillit, venner og glede over livet. Kvitt deg med ham, og få alt det andre tilbake. Anonymkode: 8bc33...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
as78 Skrevet 30. oktober 2024 #8 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han tok fra deg kjærlighet, selvtillit, venner og glede over livet. Kvitt deg med ham, og få alt det andre tilbake. Anonymkode: 8bc33...d6a Spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #9 Del Skrevet 30. oktober 2024 Prøv å leve resten av livet på en annen måte 🪷🌿🩷 Nå har du prøvd dette, og det fungerer ikke lenger. Anonymkode: 16e49...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg og min samboer har vært sammen i over 20 år nå, vært sammen i tykt og tynt og alle svingete veier det er mulig. De første 6/7 åra var så rosenrødt og flott, stormforelsket og alt var på en rosa sky , så startet det gå fort nedover. Han begynnte fortelle meg han ikke likte litt overvektige damer , så sexen forsvant , dette er 16 år siden . Føler meg så lite attraktiv en kan bli. Dette gjør at jeg har fått svært dårlig selvtillit. Vi har vært flink å bevege oss ute i det fri men under kveldsturer fortalte han mine venn bare negative ting om meg( da ønsket ikke den vennen bli med på disse turene lengre . Hun sa du blir bare utnyttet , du hopper når han sier hopp og sammenligner deg noe som du ikke er. Du er mye mer enn hva han sier sa hun . Forlat idioten , det samme fortsatte han med på hjemmebane, fokuserer kun på de tingene som ikke er gjordt som han hadde gjordt. Min venninne sluttet ta kontakt, hun syns han var så ekstrem streng og urettferdig . Livet forsatt det i vanlig gang , kun uten venner desverre. Det hadde han ordnet. Ingen ønsket høre på tullet hans . Så jeg fokuserte på jobb , og atter jobb . Jeg fikk glede og kjente lykke i å ha mye å gjøre så dagene ikke ble så lang Dager gikk til år , Jeg kjenner fortsatt ikke på lykke, jeg er deprimert og lei meg for å ikke får kjenne kjærlighet og varme . Han tar ikke rundt neg , sier ikke han elsker meg , sitter kun på kontoret og ser på pc en hele kvelden og sover alene på gjesterommet . Nå siste halvåret har han trent hardt , og det har gidd kjempebra resultat. Han har gått ned nye i vekt . Han har ordnet seg med personlig trener , . Det har gjort han har byttet mønster. Både på klesvask, utseende o.l . Hun er ung , i 39 årene og han i 50 årene, vet ikke om jeg skal legge så vekt på det . Tror neppe hun er intr , men man vet aldri. Trolig mer fra hans side . . Jeg er i bunnløs sorg nå , har hatt tanker som kanskje en ikke burde ha . Jeg er låst her. Har gjeld og dyr som er verre å få stallplass til . Hva pokkern gjør jeg ,?? Jeg dom alltid har vært så sprudlende og glad, alt er borte Anonymkode: 981e2...5f0 Du må forstå at du har en verdi, du skal være lykkelig. Du kan ikke la han drepe livsgleden din, vet det er tøft å gå men vil du visne bort? Anonymkode: 0217b...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 30. oktober 2024 #11 Del Skrevet 30. oktober 2024 du legger mye ansvar for din lykke andre steder enn hos deg selv, hva gjør du for at du skal ha det bra TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 30. oktober 2024 #12 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg og min samboer har vært sammen i over 20 år nå, vært sammen i tykt og tynt og alle svingete veier det er mulig. De første 6/7 åra var så rosenrødt og flott, stormforelsket og alt var på en rosa sky , så startet det gå fort nedover. Han begynnte fortelle meg han ikke likte litt overvektige damer , så sexen forsvant , dette er 16 år siden . Føler meg så lite attraktiv en kan bli. Dette gjør at jeg har fått svært dårlig selvtillit. Vi har vært flink å bevege oss ute i det fri men under kveldsturer fortalte han mine venn bare negative ting om meg( da ønsket ikke den vennen bli med på disse turene lengre . Hun sa du blir bare utnyttet , du hopper når han sier hopp og sammenligner deg noe som du ikke er. Du er mye mer enn hva han sier sa hun . Forlat idioten , det samme fortsatte han med på hjemmebane, fokuserer kun på de tingene som ikke er gjordt som han hadde gjordt. Min venninne sluttet ta kontakt, hun syns han var så ekstrem streng og urettferdig . Livet forsatt det i vanlig gang , kun uten venner desverre. Det hadde han ordnet. Ingen ønsket høre på tullet hans . Så jeg fokuserte på jobb , og atter jobb . Jeg fikk glede og kjente lykke i å ha mye å gjøre så dagene ikke ble så lang Dager gikk til år , Jeg kjenner fortsatt ikke på lykke, jeg er deprimert og lei meg for å ikke får kjenne kjærlighet og varme . Han tar ikke rundt neg , sier ikke han elsker meg , sitter kun på kontoret og ser på pc en hele kvelden og sover alene på gjesterommet . Nå siste halvåret har han trent hardt , og det har gidd kjempebra resultat. Han har gått ned nye i vekt . Han har ordnet seg med personlig trener , . Det har gjort han har byttet mønster. Både på klesvask, utseende o.l . Hun er ung , i 39 årene og han i 50 årene, vet ikke om jeg skal legge så vekt på det . Tror neppe hun er intr , men man vet aldri. Trolig mer fra hans side . . Jeg er i bunnløs sorg nå , har hatt tanker som kanskje en ikke burde ha . Jeg er låst her. Har gjeld og dyr som er verre å få stallplass til . Hva pokkern gjør jeg ,?? Jeg dom alltid har vært så sprudlende og glad, alt er borte Anonymkode: 981e2...5f0 Du vet at han ikke elsker deg, begjærer deg, respekterer deg etc . Hva mer trenger du å vite før du tar tak i deg selv å forlater han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 30. oktober 2024 #13 Del Skrevet 30. oktober 2024 Kan ikke du kjøre fullt fokus på deg selv en periode og bare gjør det du liker. Ta vare på deg selv og gjør ting som er bra for DEG! Du har vært i et forhold hvor en person har regelrett tråkket deg ned og fått deg til å føle deg stygg og ekkel - Snu om på det!!! Var selv i et forhold der dama tok meg for gitt og bare levde i det, helt til hun gjorde det enkelt for meg å gå! Nå har jeg funnet noen der det er gjensidig respekt for hverandre og vi er generelt veldig positiv til hverandre. Du kan også få et slikt liv, men da må du seriøst tenke mer på deg selv og svaret kan faktisk være å forlate fyren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #14 Del Skrevet 30. oktober 2024 Men kjære deg, livet ditt mer enn denne mannen. Du må ta tilbake kontrollen over livet ditt, det trygge valget her kommer mest sannsynlig til å ikke bli bedre. Har du gode venninner rundt deg du kan støtte deg på? Du har en stor verdi i deg selv ts, du ser grumsete nå fordi dette har over tid tatt litt og litt av deg. Anonymkode: 9e099...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
as78 Skrevet 30. oktober 2024 #15 Del Skrevet 30. oktober 2024 PM75 skrev (14 timer siden): Du har hatt det elendig i 13-14 år fordi en mann har ødelagt selvbildet og selvtilliten din.. og nå er du i sorg fordi han kanskje liker en annen dame? Det virker som du ikke tror at du er mer verdt enn dette. Skulle ønske du kunne se din egenverdi og skape deg et liv hvor du har gode dager. Nei, mitt selvbilde er borte, ser kanskje ikke det nei . Jeg vet godt hva jeg bør gjøre. Veien er dog lang og jeg vet ikke om krefter strekker til . Mine venner har har tatt avstand og jeg er en som aldri vil være til bry, desverre har jeg laget en boble der jeg ikke snakker så høyt om meg selv . Jeg setter alle forann og hjelper alle , . Hvordan jeg skal gå frem vet jeg ikke , men tror jeg reiser meg til slutt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
as78 Skrevet 30. oktober 2024 #16 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men kjære deg, livet ditt mer enn denne mannen. Du må ta tilbake kontrollen over livet ditt, det trygge valget her kommer mest sannsynlig til å ikke bli bedre. Har du gode venninner rundt deg du kan støtte deg på? Du har en stor verdi i deg selv ts, du ser grumsete nå fordi dette har over tid tatt litt og litt av deg. Anonymkode: 9e099...019 Nei, desverre . Jeg har kun meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
as78 Skrevet 30. oktober 2024 #17 Del Skrevet 30. oktober 2024 Goodtimes skrev (34 minutter siden): Kan ikke du kjøre fullt fokus på deg selv en periode og bare gjør det du liker. Ta vare på deg selv og gjør ting som er bra for DEG! Du har vært i et forhold hvor en person har regelrett tråkket deg ned og fått deg til å føle deg stygg og ekkel - Snu om på det!!! Var selv i et forhold der dama tok meg for gitt og bare levde i det, helt til hun gjorde det enkelt for meg å gå! Nå har jeg funnet noen der det er gjensidig respekt for hverandre og vi er generelt veldig positiv til hverandre. Du kan også få et slikt liv, men da må du seriøst tenke mer på deg selv og svaret kan faktisk være å forlate fyren! Så bra , godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #18 Del Skrevet 30. oktober 2024 Spar opp penger som du gjemmer unna (ikke på konto). Begynn å selge eiendeler og forbered skilsmissen. Vær klar om 3-6 mnd slik at alt er klart. Han fortjener deg ikke! Anonymkode: fefb8...9bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #19 Del Skrevet 30. oktober 2024 Så han for 16 år siden at han ikke likte overvektige kvinner ?? for en drittsekk , unnskyld meg, og dette har du funnet deg i ? 🤯 Anonymkode: 849db...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
as78 Skrevet 30. oktober 2024 #20 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så han for 16 år siden at han ikke likte overvektige kvinner ?? for en drittsekk , unnskyld meg, og dette har du funnet deg i ? 🤯 Anonymkode: 849db...eff Ja, han har alltid sagt han liker kvinner som er slank. . Jeg var slank frem til 30årene så fikk jeg litt former etterhvert . Naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå