AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1 Del Skrevet 29. oktober Jeg var under barnevernet som barn. Pga sykdom i familien, bodde i ulike fosterhjem osv osv. Hadde samme saksbehandler mange år, for ca 5 år siden ringte jeg for å få innsyn i papirene mine. Jeg er nå nærmere 40 år. Saksbehandler ringte meg opp, hun er nå pensjonist, men jobber litt. Jeg ser hun har lagt meg til på snapchat, sikkert pga nr som er lagret. Er noen år siden hun la meg til, men sendte idag en snap til henne ved en feil. Hun lagret snapen. Synes dette er ekkelt. Har et liv på stell selv, barn, mann og jobb. Klarer likevel ikke slette henne, fordi jeg er redd det skal virke mistenkelig. Er det ikke meget spesielt at hun adder meg? Nei vi har ingenting med barnevernet å gjøre. Anonymkode: c8b19...a0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2 Del Skrevet 29. oktober Slett henne..? Anonymkode: b04ac...186 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg var under barnevernet som barn. Pga sykdom i familien, bodde i ulike fosterhjem osv osv. Hadde samme saksbehandler mange år, for ca 5 år siden ringte jeg for å få innsyn i papirene mine. Jeg er nå nærmere 40 år. Saksbehandler ringte meg opp, hun er nå pensjonist, men jobber litt. Jeg ser hun har lagt meg til på snapchat, sikkert pga nr som er lagret. Er noen år siden hun la meg til, men sendte idag en snap til henne ved en feil. Hun lagret snapen. Synes dette er ekkelt. Har et liv på stell selv, barn, mann og jobb. Klarer likevel ikke slette henne, fordi jeg er redd det skal virke mistenkelig. Er det ikke meget spesielt at hun adder meg? Nei vi har ingenting med barnevernet å gjøre. Anonymkode: c8b19...a0a Jo det er ekkelt og tviler på at det er lovlig av henne og hadde gitt hu pes hos arbidagiver Anonymkode: 7feb2...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 29. oktober #4 Del Skrevet 29. oktober Hun kan ha lagt til deg ved en feil. Du burde ikke godtatt forespørsel. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #5 Del Skrevet 29. oktober Kanskje hun har misforstått når du har kommet opp som forslag, og trodd det er du som har lagt til henne? Anonymkode: 1fd2d...800 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #6 Del Skrevet 29. oktober Hvis hun er en eldre dame kan hun lett både ha lagt deg til på snap ved en feiltakelse og lagret snap ved et uhell (jeg som ung lagrer også selv snap uten å mene det av og til). Men om du er ukomfortabel med å ha henne der, så bør du slette henne. Anonymkode: 227b3...507 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #7 Del Skrevet 29. oktober Ikke godta? Anonymkode: a3697...5ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 29. oktober #8 Del Skrevet 29. oktober Sikkert uhell. Pensjonister er ikke så flinke med sosialemedier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 29. oktober #9 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var under barnevernet som barn. Pga sykdom i familien, bodde i ulike fosterhjem osv osv. Hadde samme saksbehandler mange år, for ca 5 år siden ringte jeg for å få innsyn i papirene mine. Jeg er nå nærmere 40 år. Saksbehandler ringte meg opp, hun er nå pensjonist, men jobber litt. Jeg ser hun har lagt meg til på snapchat, sikkert pga nr som er lagret. Er noen år siden hun la meg til, men sendte idag en snap til henne ved en feil. Hun lagret snapen. Synes dette er ekkelt. Har et liv på stell selv, barn, mann og jobb. Klarer likevel ikke slette henne, fordi jeg er redd det skal virke mistenkelig. Er det ikke meget spesielt at hun adder meg? Nei vi har ingenting med barnevernet å gjøre. Anonymkode: c8b19...a0a Slett henne. Du trenger ikke gi noen forklaring. Skulle det komme spørsmål, så si helt kort at du har snap med venner og kollegaer, og ønsker å fortsette å ha det sånn. Blir det flere spørsmål, så gjenta det som står over, og at det slik du ønsker å ha det. Det er ikke noe mer å utdype om det egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå