AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:53 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:53 Jeg er ikke religiøs, men gang på gang tar jeg meg selv i å lure på om jorden egentlig er helvete. Jeg klarer ikke å tenke meg noe verre enn det fæle som foregår på jorden, gjør du? Og spesielt det som vi mennesker gjør mot hverandre. Samtidig er det jo mye fint på jorden også, så det kan kanskje sies at både himmelen og helvetet er her, men mange blir man jo påtvunget masse elendighet gjennom livet og får ikke oppleve særlig mye positivt. Anonymkode: 46f2f...b3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:17 #2 Del Skrevet onsdag kl 15:17 Det er dualisme her. Det fineste du kan tenke deg, og det fæleste. Dessverre er det ikke jevnt fordelt mellom mennesker, så livet kan ofte føles urettferdig. Anonymkode: f352b...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:05 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:05 Jorda er hva du gjør den til selv. Det er både helvete og himmel. Det kommer an på din karma. Anonymkode: c51e0...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:09 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jorda er hva du gjør den til selv. Det er både helvete og himmel. Det kommer an på din karma. Anonymkode: c51e0...c01 Hva med barn som blir torturert og drept? Har litt vanskelig for å tro at det skyldes karma. Det er jo ikke all elendighet man blir utsatt for som man har kontroll over, så det er ikke alltid at det er hva man gjør det til, selv om det jo til en viss grad går an å finne dypere mening i elendigheten også. Anonymkode: 46f2f...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå