AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1 Del Skrevet 29. oktober Hei, jeg ser det er mange stillinger hos Tryg som forsikringsrådgiver og har lyst til å søke! men selvsagt er det kun provisjon 100% men jeg ser det står kunde møter og booking møte? Mens de andre selskaper så har de ikke det? Lurte på om noen jobber hos tryg og hvor lett eller vanskelig er det for å få solgt forsikringer og sånn average lønning hvor mye blir det? Jeg har virkelig lyst til å bli forsikringsrådgiver og ser tryg er den nærmeste som er hos meg. Hadde vært fint om du som jobba eller jobber hos tryg å fortelle hvordan det er å være der fra når du starta og hvordan opplæringen samtidig sertifisering er? Anonymkode: 89d6a...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg ser det er mange stillinger hos Tryg som forsikringsrådgiver og har lyst til å søke! men selvsagt er det kun provisjon 100% men jeg ser det står kunde møter og booking møte? Mens de andre selskaper så har de ikke det? Lurte på om noen jobber hos tryg og hvor lett eller vanskelig er det for å få solgt forsikringer og sånn average lønning hvor mye blir det? Jeg har virkelig lyst til å bli forsikringsrådgiver og ser tryg er den nærmeste som er hos meg. Hadde vært fint om du som jobba eller jobber hos tryg å fortelle hvordan det er å være der fra når du starta og hvordan opplæringen samtidig sertifisering er? Anonymkode: 89d6a...7fb Tryg har gjentatte ganger har store nedskjæringer og oppsigelser, ha det i bakhodet. Anonymkode: c292c...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tryg har gjentatte ganger har store nedskjæringer og oppsigelser, ha det i bakhodet. Anonymkode: c292c...337 Men arbeidsmiljøet og selve jobben, hvordan er det? Siden det står liksom møte booking, ansikt til ansikt møting og andre diverse som høres ut som dørselger? I forhold til andre forsikingsrådgiver arbeid på finn så står ingenting om det? Anonymkode: 89d6a...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #4 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): booking møte Det betyr telefonselger overfor bedrifter. Du ringer bedrifter og prøver å overtale den ansvarlige til å gå med på å ta et møte der din leder selger produktet deres til dem. Anonymkode: c2a85...12c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #5 Del Skrevet 29. oktober Forsikringsrådgiver går stort sett ut på aktivt telefonsalg. Moren min jobbet som det for noen år siden, vel å merke ikke i Tryg. Hun hadde 100% provisjon og det var knallhardt, for man er jo helt prisgitt at man får napp hos kunder. Hun jobbet knallhardt, men kunne gå og stresse over halve måneden før hun fikk et skikkelig salg som gjorde en elendig månedslønn til en OK månedslønn. Hun likte egentlig arbeidsoppgavene godt, men det er ikke sunt å jobbe sånn man må gjøre når man er helt avhengig av at folk kjøper produktet for å få lønn. Utrolig stressende er det også. Anonymkode: bca84...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Forsikringsrådgiver går stort sett ut på aktivt telefonsalg. Moren min jobbet som det for noen år siden, vel å merke ikke i Tryg. Hun hadde 100% provisjon og det var knallhardt, for man er jo helt prisgitt at man får napp hos kunder. Hun jobbet knallhardt, men kunne gå og stresse over halve måneden før hun fikk et skikkelig salg som gjorde en elendig månedslønn til en OK månedslønn. Hun likte egentlig arbeidsoppgavene godt, men det er ikke sunt å jobbe sånn man må gjøre når man er helt avhengig av at folk kjøper produktet for å få lønn. Utrolig stressende er det også. Anonymkode: bca84...c0b Mulig å spørre om hva hun jobber med nå? og takk for innblikken på forsikringsrådgiver som provisjon og det jeg er redd for det med prisgitt og får ikke solgt noe som helst Anonymkode: 89d6a...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober Ville aldri hatt full provisjon , har hatt det selv. tenkt deg, hvis det var så enkelt å selge hvorfor har de ikke fastlønn +provisjon? Anonymkode: 08f18...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå