AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #41 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 17.34): Mitt inntrykk er at de færreste menn er genuint forelsket i dama si, men at de enten; a. Vil ha forutsigbar tilgang til sex, litt som en levende fleshlight (jeg vet, æsj) b. Vil ha barn (mest vanlig grunn etter fylt 30 tror jeg) c). Sosiale forventninger fra familie, venner, etc. om at man skal finne seg en partner Punkt a). er heeeelt klart utbrett blant de i 20-årene. Det er jeg faktisk ikke i tvil om engang. Uttrykket "practice girlfriend" ble ofte brukt når jeg tok master på NHH. Anonymkode: 32ca1...7f4 Menn blir faktisk oftere og fortere forelsket enn kvinner. Dette handler om at kvinnen fra naturens side må være mer selektiv ettersom det er hun som bærer frem barnet. Anonymkode: 8ff9f...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #42 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 17.34): Mitt inntrykk er at de færreste menn er genuint forelsket i dama si, men at de enten; a. Vil ha forutsigbar tilgang til sex, litt som en levende fleshlight (jeg vet, æsj) b. Vil ha barn (mest vanlig grunn etter fylt 30 tror jeg) c). Sosiale forventninger fra familie, venner, etc. om at man skal finne seg en partner Punkt a). er heeeelt klart utbrett blant de i 20-årene. Det er jeg faktisk ikke i tvil om engang. Uttrykket "practice girlfriend" ble ofte brukt når jeg tok master på NHH. Anonymkode: 32ca1...7f4 Dette er punktene både min samboer og eksene mine har gått etter, dessverre. Jeg har slått meg til ro med dette. Jeg er ikke pen nok, og må ta til takke med forhold der mannen ikke elsker meg. Anonymkode: 1b067...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #43 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn blir faktisk oftere og fortere forelsket enn kvinner. Dette handler om at kvinnen fra naturens side må være mer selektiv ettersom det er hun som bærer frem barnet. Anonymkode: 8ff9f...7fd Dette er enda et sterkt argument for at hvis mannen aldri var forelsket, så valgte han dama av praktiske årsaker. Anonymkode: 1b067...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #44 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 15.55): Jeg er gift med en mann som jeg har 2 barn med. Vi fungerer veldig fint sammen, har et godt sexliv og krangler aldri. Han pleier å kommentere at få kan ha det så flott som oss, så han virker fornøyd. MEN jeg har det ikke alltid like flott.. han har nemlig sagt for lenge siden at han aldri har vær forelsket i meg. Dette tærer på selvtilliten min og det dukker opp i hodet mitt av og til. Da blir jeg veldig lei meg og føler på at jeg var det behagelige valget og ikke den han egentlig ville ha. Er jeg helt teit som fortsatt tenker på dette? Hva skal jeg gjøre for å komme over det? Anonymkode: dae14...7ca Jeg hadde spurt om det. Det kan godt han elsker deg likevel. Ikke alle blir forelsket på den måten heller Anonymkode: abb50...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #45 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg forstår deg veldig godt, Ts, og er i nesten nøyaktig samme situasjon. Vi hadde vært kjærester i to år og skulle flytte sammen da han sa at han ikke var forelsket i meg og aldri hadde vært det. Jeg ble totalt sønderknust. Dette er en mann som ellers bruker ordet forelskelse relativt ofte, og han har fortalt hvor enormt forelsket han bar i ungdomskjæresten og i ekskona, blant andre. Vi er fortsatt sammen nå mer enn to år senere og vi bort sammen. Han gjør alt for meg, sier han bare vil være sammen med meg hele tiden, er kjærlig og snill. Men jeg tror ikke det går en dag uten at jeg tenker på det han sa den gangen. Det ligger under hele tiden, og kommer til overflaten av ulikt man opplever i hverdagen, som for eksempel: En romantisk kjærlighetsfilm der mannen er fryktelig forelsket (jeg orker ikke se sånne filmer lenger), eller da vi hadde vært på ferie er fint sted, og en venn sa til oss: «å ja, der er der perfekt å reise når man er nyforelsket», eller da han så en veldig spesiell bil og sa: «den er så fin at man blir helt forelsket») så tenker jeg: «ja, men så fin var ikke jeg», Osv osv. Jeg jobber veldig med å slutte å tenke på det. Men stadig har jeg en samtale med ham inni hodet der jeg snakker med ham om der. Vi HAR snakket om der tidligere, men det har liksom ikke løst den vonde følelsen jeg har inni meg av å egentlig være en han bare tok til takke med, men så var vent seg til og blitt glad i likevel, nærmest pga «masseeksponering». Klem til deg, hi. Håper du klarer å komme over dette (og jeg) ❤️❤️ Anonymkode: 78f8f...1cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #46 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg er veldig glad jeg lagde denne tråden! Har fått så mange fornuftige og konstruktive tilbakemeldinger ( Det kan jo variere mye her på KG😅) Vi har snakket om det og han sier at for det første var det knotete sagt.. Det han mente var at han selv hadde fokus på at valgene han tok da vi møttes ikke skulle være styrt av forelskelse. Han ønsket å ta fornuftige valg siden han måtte bytte jobb og flytte langt for at vi skulle kunne bo sammen. Han sier også at det ikke stemmer helt at han ikke var forelsket for han kjente jo på at han ville være sammen med meg så mye som mulig og tiltrekningen var der både fysisk og psykisk. Han forklarte også at han aldri før hadde definert forelskelse for seg selv fordi han er ikke helt den typen som tenker over det. Videre sier han at jeg er helt perfekt for han og at han kunne ikke ønsket seg noe annet. Jeg ville aldri forlatt forholdet vårt for dette så jeg må jo leve med den dårlige følelsen jeg har rundt dette. Men jeg skal ta forklaringen hans til meg og prøve å ikke tenke på det mer ❤ Ts Anonymkode: dae14...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #47 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er veldig glad jeg lagde denne tråden! Har fått så mange fornuftige og konstruktive tilbakemeldinger ( Det kan jo variere mye her på KG😅) Vi har snakket om det og han sier at for det første var det knotete sagt.. Det han mente var at han selv hadde fokus på at valgene han tok da vi møttes ikke skulle være styrt av forelskelse. Han ønsket å ta fornuftige valg siden han måtte bytte jobb og flytte langt for at vi skulle kunne bo sammen. Han sier også at det ikke stemmer helt at han ikke var forelsket for han kjente jo på at han ville være sammen med meg så mye som mulig og tiltrekningen var der både fysisk og psykisk. Han forklarte også at han aldri før hadde definert forelskelse for seg selv fordi han er ikke helt den typen som tenker over det. Videre sier han at jeg er helt perfekt for han og at han kunne ikke ønsket seg noe annet. Jeg ville aldri forlatt forholdet vårt for dette så jeg må jo leve med den dårlige følelsen jeg har rundt dette. Men jeg skal ta forklaringen hans til meg og prøve å ikke tenke på det mer ❤ Ts Anonymkode: dae14...7ca Jeg har enda ikke sett deg nevne at han sier han elsker deg NÅ. Gjør han det? Anonymkode: 1b067...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #48 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har enda ikke sett deg nevne at han sier han elsker deg NÅ. Gjør han det? Anonymkode: 1b067...3a6 Ja, han sier det alltid før vi sovner ❤ Og han viser det med handling hver dag Anonymkode: dae14...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #49 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, han sier det alltid før vi sovner ❤ Og han viser det med handling hver dag Anonymkode: dae14...7ca Da er dette definitivt et deg-problem. Jobb med selvfølelsen, så vil det løsne 😉 Anonymkode: dda30...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #50 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da er dette definitivt et deg-problem. Jobb med selvfølelsen, så vil det løsne 😉 Anonymkode: dda30...1cc Jeg er klar over at det er noe jeg må jobbe med.. Men det føles likevel sårt og det tror jeg nok alltid det vil gjøre. Jeg må bare fokusere på det vi har nå ❤ Anonymkode: dae14...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #51 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg vil fortelle om en mann jeg traff i fjor. Vi møttes helt tilfeldig, ble forelsket, og så hadde han en annen plan med livet sitt. Etter å ha tenkt seg om en stund, og sett på alle aspekter i livet sitt, så valgte han ikke meg. En annen kvinne får dele resten av livet med ham, og jeg vet han blir en dedikert mann, far og partner. Så nyt det du har. Jeg gråter ennå over at det ikke ble oss, selv om jeg vet at det vil gå over en dag. Anonymkode: 2159e...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #52 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er klar over at det er noe jeg må jobbe med.. Men det føles likevel sårt og det tror jeg nok alltid det vil gjøre. Jeg må bare fokusere på det vi har nå ❤ Anonymkode: dae14...7ca Med dette velger du lidelse. Du er fullstendig kapabel til å endre innstilling rundt dette for å gi helt slipp på det, men du velger å se på det som noe som vil være sårt for alltid. Har du dette mønsteret rundt annen lidelse i livet ellers også? Du aner ikke hvor bra livet ditt egentlig kan bli isåfsll. Begynn å les deg opp på hvordan reprogrammere tankene dine, og du vil få et helt nytt liv bedre enn du kan drømme om. Anonymkode: dda30...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #53 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med dette velger du lidelse. Du er fullstendig kapabel til å endre innstilling rundt dette for å gi helt slipp på det, men du velger å se på det som noe som vil være sårt for alltid. Har du dette mønsteret rundt annen lidelse i livet ellers også? Du aner ikke hvor bra livet ditt egentlig kan bli isåfsll. Begynn å les deg opp på hvordan reprogrammere tankene dine, og du vil få et helt nytt liv bedre enn du kan drømme om. Anonymkode: dda30...1cc Jeg skal endre innstilling 💪💪 Jeg er jo ikke perfekt, men tror ikke det er et mønster jeg har. Vet ikke helt hva denne situasjonen kan sammenlignes med. Vi har i alle fall ingen andre problemer oss i mellom 😊 Anonymkode: dae14...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå