Gå til innhold

Hvorfor tenner mannen så sexy undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg er mann selv, og jeg blir ikke gira på det. Jeg til og med prøvd fruens undertøy med både stayups, blonder og silke…. Men det hjelper ikke….

Jeg er vel slik som dere damer dere heller ikke tenner.på sånt undertøy… eller gjør dere det…

Kanskje er unormal/ normal…

Hvordan er det mennenes deres damer? Står den rett opp bare han ser undertøy til dame? Og dere damer blir dere opphisset av eget undertøy?

Er spent på hva slags svar jeg får. Også vær ærlig. Ønsker ærlige svar👍🏻😃

Anonymkode: 55026...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bli opphisset av sexy klær. Har et danseskjørt med frynser som jeg elsker å danse i 😂. Da har jeg ikke på meg truse, og det kiler veldig deilig når jeg beveger hoftene. Merker jeg blir kåt da ja 😂. Det er gøy synes jeg 😉

Skrevet

Jeg er mann, og jeg er ikke opptatt av undertøy. Kona har prøvd seg med det, og dollet seg opp i sexy greier for masse penger for min skyld, men det gir meg ingenting. I tenårene var det stas å se nesten nakne damer i undertøy i postordrekatalogene, men nå som jeg kan se kona naken hver dag, foretrekker jeg det fremfor undertøy.

Anonymkode: 3db7a...6f7

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

Jeg kan bli opphisset av sexy klær. Har et danseskjørt med frynser som jeg elsker å danse i 😂. Da har jeg ikke på meg truse, og det kiler veldig deilig når jeg beveger hoftene. Merker jeg blir kåt da ja 😂. Det er gøy synes jeg 😉

Så deilig det. Har det samme med trange kjoler og trange jeans. Superkåt og får orgasme av det🫶

Anonymkode: 02eae...7c7

Skrevet

Jeg(dame) liker å kle meg sexy, pent og noen ganger dristig for jeg føler meg vell slik og jeg liker oppmerksomheten det gir meg likefullt som jeg kan bli kåt av å føle meg sexy og fin😊 Og noen ganger kan jeg bli «kledd kåt» av partner også😊 Det siste kan være både gøy og spennende😊

Skrevet

Jeg elsker å kle meg opp i latex/pvc antrekk - føler meg ekstremt sexy i det. Men vanlig rødt blonde undertøy med stayups? Meh, flott er det ja, men legger det ved det. 

Lest at dere menn tenner mer på tanken HVA som er bak klærne, altså ja, vi alle vet det er pupper og underliv, men ingen, det er noe deilig med å ikke helt vite hvordan det ser ut. 

Skrevet

Kjenner en som er veldig opptatt av sexy undertøy. 
For min del gjør det ingenting. Liker treningstights bedre enn noe annet egentlig. 

Anonymkode: 602ca...179

Skrevet
Ingv38 skrev (39 minutter siden):

Jeg(dame) liker å kle meg sexy, pent og noen ganger dristig for jeg føler meg vell slik og jeg liker oppmerksomheten det gir meg likefullt som jeg kan bli kåt av å føle meg sexy og fin😊 Og noen ganger kan jeg bli «kledd kåt» av partner også😊 Det siste kan være både gøy og spennende😊

*vel

Skrevet

Greia med undertøy for min del er mens hva de ikke viser. Sexy undertøy er for min del noe som hinter til hva som er under. De er med på å bygge forventning, spenning og gradvis sterkere behov for "finne ut" hva som er under. Det blir litt som å glede seg til noe og holdes litt ekstra på pinebenken før man får åpne pakka.

Undertøyet må passe personen, personligheten og humøret til hun som bruker det. Det må føles "ekte" på en måte, at dette er noe hun faktisk liker selv også, og at hun føler seg fin og sexy. Når man føler seg fin og sexy får man gjerne selvtilliten til å gjøre litt ekstra, være litt frekk og slike ting.
Det blir bare litt rart om hun er veldig stille og sjenert, brått drar på seg det mest utfordrende og avslørende undertøyet. Det er liksom ikke henne. Eller en dævvsliten kvinne med sexy undertøy blir bare feil ... da er det bedre om hun kommer i joggebuksa og det komfy, litt slaskete undertøyet ... så kan vi ha rolig sex, eller bare kos, nærhet og slikt.

Så ja, undertøy kan være sexy, men det er totalpakka som gjør det for min del.

Skrevet

Utfordrende klær kan være veldig fint men «klassisk sexy undertøy» gjør ikke så mye for meg.

Heller en tynn sommerkjole med hvit enkel truse.

Anonymkode: d037a...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...