AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Så et bilde av meg selv og fikk sjokk. Prøvde selv å ta bilde med bakkameraet på mobilen, og jeg fikk vondt i magen av det jeg så. Så mitt spm er om noen har erfaringer med plastikk kirurgi i oslo eller evt anbefalinger? Vet aleris og de tilbyr ting, men er de flinke? Takk på forhånd! Anonymkode: 16c5e...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Veldig godt fornøyd med Fornebuklinikken! Anonymkode: 66659...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Sånn kan det gå, plastisk kirurgi starter i det små, helt til man mister all mimik i ansiktet og ser ut som man konstant har en allergisk reaksjon. I stede for å starte med plastisk kirurgi, anbefaler jeg psykolog. Anonymkode: 35fe0...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sånn kan det gå, plastisk kirurgi starter i det små, helt til man mister all mimik i ansiktet og ser ut som man konstant har en allergisk reaksjon. I stede for å starte med plastisk kirurgi, anbefaler jeg psykolog. Anonymkode: 35fe0...cff Som det er nå er det enten ingen vits i å leve eller ta sjansen og ende opp som bildet. Hvis folk ser meg som bildet jeg tok, da ser jeg ingen grunn til å forsette. Vi er der liksom. Får ta det opp med psykologen min, men tror ikke jeg kan komme over dette. Ts Anonymkode: 16c5e...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå