Gå til innhold

Nytt forhold etter tre ukers brudd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt forhold rett etter at det har blitt slutt, jeg føler meg klar til det men også at jeg skal feile totalt da det går raskt og at folk baksnakker. Vet at man ikke skal høre på hva andre sier og de vet ikke hele sannheten om hvorfor det ble slutt, forholdet jeg var i ble avsluttet ganske hardt og dårlig og kanskje derfor jeg ikke stoler på folk ennå? Har ikke sett meg selv i speilet ennå heller om jeg har kommet meg på beina igjen før jeg bare gikk inn i et nytt forhold der alt er nytt. Noen tips sånn at jeg feiler igjen å eventuelt snubler hardt å brutalt ned trappen igjen, kanskje jeg ikke har funnet meg selv ennå og derfor jeg tenker sånn? Vet at livet kan være hardt å brutalt når man feiler totalt men hun nye sier at hun er der for meg men jeg stoler ikke på det når eksen etter flere år bare gikk ifra meg å lot meg stå igjen med alt

Anonymkode: 6ceb6...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha en kjæreste som man treffer innimellom er noe annet enn å planlegge innflytting og dele økonomi.

Ikke bli kjempeseriøs med en gang?

Anonymkode: 84fb2...ed3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis det er 3 uker siden det ble slutt så er det ikke rart du ikke har ‘’funnet’’deg selv igjen!

vær singel….

Anonymkode: 611ac...342

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nytt forhold rett etter at det har blitt slutt, jeg føler meg klar til det men også at jeg skal feile totalt da det går raskt og at folk baksnakker. Vet at man ikke skal høre på hva andre sier og de vet ikke hele sannheten om hvorfor det ble slutt, forholdet jeg var i ble avsluttet ganske hardt og dårlig og kanskje derfor jeg ikke stoler på folk ennå? Har ikke sett meg selv i speilet ennå heller om jeg har kommet meg på beina igjen før jeg bare gikk inn i et nytt forhold der alt er nytt. Noen tips sånn at jeg feiler igjen å eventuelt snubler hardt å brutalt ned trappen igjen, kanskje jeg ikke har funnet meg selv ennå og derfor jeg tenker sånn? Vet at livet kan være hardt å brutalt når man feiler totalt men hun nye sier at hun er der for meg men jeg stoler ikke på det når eksen etter flere år bare gikk ifra meg å lot meg stå igjen med alt

Kanskje du kan fokusere på deg selv og ikke hoppe inn i noe nytt. 
Du må lære å leve litt alene, finne deg selv igjen. 

Anonymkode: 632a9...103

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke en enkelt regel for det her, spør du meg. Du må kjenne på det selv. For min del var jeg så ferdig med forrige forhold da jeg dro at jeg fint kunne gått rett videre, tror jeg. Nå ble det ikke slik, da. Så hvem vet.

Men det her at folk sier man  være singel så og så lenge, det har jeg ingen tro på. Både det ene og andre kan være feil valg, eller enda viktigere, begge kan være riktige valg. Det kommer an på. Dessuten skjer ikke alle ting i livet i perfekt rekkefølge alltid.

Endret av Bippeti
Skrevet
Bippeti skrev (22 minutter siden):

Det er ikke en enkelt regel for det her, spør du meg. Du må kjenne på det selv. For min del var jeg så ferdig med forrige forhold da jeg dro at jeg fint kunne gått rett videre, tror jeg. Nå ble det ikke slik, da. Så hvem vet.

Men det her at folk sier man  være singel så og så lenge, det har jeg ingen tro på. Både det ene og andre kan være feil valg, eller enda viktigere, begge kan være riktige valg. Det kommer an på. Dessuten skjer ikke alle ting i livet i perfekt rekkefølge alltid.

Er ferdig med det andre forholdet tror jeg men har mine triste dager om at det ble slutt men er også glad når jeg er sammen med den nye kjæresten som gjør meg glad faktisk men har igjen den følelsen at det ikke er virkelig det som har skjedd og er vi egentlig kjærester? Kunne gjort mye for den nye kjæresten faktisk også følelsen men så stopper det plutselig opp.

Skrevet

Du føler deg klar, men men men... Med andre ord er du ikke klar.

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (8 minutter siden):

Du føler deg klar, men men men... Med andre ord er du ikke klar.

Hvorfor tror du ikke det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du ikke det?

Les det du har skrevet 

• Liker 1
Skrevet

Huff du må lære deg å være alene, folk som overlapper og ikke klarer å være alene 5 minutter er skikkelig turnoff.

Anonymkode: 1075e...9ac

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg fikk ny kjæreste etter 3 uker, og vi er fortsatt sammen etter 20 år🩷

Anonymkode: 70cfe...ffc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ferdig med det andre forholdet tror jeg men har mine triste dager om at det ble slutt men er også glad når jeg er sammen med den nye kjæresten som gjør meg glad faktisk men har igjen den følelsen at det ikke er virkelig det som har skjedd og er vi egentlig kjærester? Kunne gjort mye for den nye kjæresten faktisk også følelsen men så stopper det plutselig opp.

Men nå er jo ting som de er, er du glad i han nye så må du vel bare prøve å få det beste ut av det da? Eller synes du det beste er å gjøre det slutt for sikkerhets skyld? Du må nesten bare gjøre et valg og prøve å være sikker i det valget, ellers blir det bare surr vil jeg tro. Verdt et helhjertet forsøk om det er en bra fyr!

Skrevet
Bippeti skrev (2 timer siden):

Men nå er jo ting som de er, er du glad i han nye så må du vel bare prøve å få det beste ut av det da? Eller synes du det beste er å gjøre det slutt for sikkerhets skyld? Du må nesten bare gjøre et valg og prøve å være sikker i det valget, ellers blir det bare surr vil jeg tro. Verdt et helhjertet forsøk om det er en bra fyr!

Person tok meg opp da jeg var nede på bunnen og så ikke lys i tunnelen så ja jeg er glad i person men om jeg stoler på personen 100%? Nei ikke ennå på grunn av bakgrunnen som person har vært igjennom men er ferdig med. 

Skrevet

Hvordan er man klar for et heeeelt nytt forhold etter tre uker? Hvordan former man I det hele tatt et forhold på tre uker nok til at man definerer seg som kjærester? Å treffe noen, ja,ok men kjærester???

Om det er noen man har kjent fra før, hatt en relasjon til som kan utvikle seg når det forrige forholdet tar slutt så er det likevel utrolig tidlig å definere seg som kjærester etter bare tre uker. 

På den andre siden er du kanskje like fæl som meg og hadde en kjæreste på lur alt før det ble slutt. Gjennomsiktig blir det i alle fall da..

Anonymkode: eef5f...27d

• Liker 2
Skrevet

Dere kaller dere kjærester under tre uker etter at dere møttes..?

Vedkommende dro deg nok opp fra et mørke ja. Det gjør vondt når forhold tar slutt. Som regel.. Men hvor lenge var du sammen med forrige? Hvorfor kaste dere inn i en relasjon med èn gang? Er det meningen, så fortsetter man å møtes over tid.

Ville aldri kalt noen min kjæreste så kort inn i noe. Men for håpe dette holder..

Anonymkode: 0c2c4...095

Skrevet

Hvor gammel er i da? Jeg kunne overlappe når jeg var ung. Men no som jeg er over 40 så har jeg ikke villa gjort det. Jeg trur jeg har villa bodd alene. Jeg har aldri gjort det før. 

Anonymkode: 49f4d...6af

Skrevet

Er det  enkelt å gå videre, har forholdet ditt hatt null betydning. 

Utnyttelse i en sårbar situasjon. Styr unna, kjære deg. 

Anonymkode: 301c6...3b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er dere da? Jeg kunne overlappe når jeg var ung. Men no som jeg er over 40 så har jeg ikke villa gjort det. Jeg trur jeg har villa bodd alene. Jeg har aldri gjort det før. 

Skrevet

Men må du annonsere til folk rundt at du har ny kjæreste?

Anonymkode: 6db93...708

Skrevet

Du har møtt et menneske du liker. Bli kjent, vær intime om dere ønsker det, men ro ned. Trenger det å defineres så veldig? Møtes sammen alene, bruke tid, alle trenger ikke informeres nå? Å møte en ny og få følelser kan hjelpe mye på et brudd, det er ikke nødvendigvis en sannhet at det må gå så og så lang tid. Ikke overtenk, finn ut hva dette er, så ser dere. Ikke verre enn det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...