AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Som tittelen sier, hvilket er du mest fornøyd med av uforet todelt regntøy til barnehagebarn? Anonymkode: c8c88...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Didriksons! Har prøvd Kattnakken og en del andre, men for meg er det Didriksons jeg har likt best 😊 Anonymkode: 803fa...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Stormberg var veldig bra! Kjøpt en regnbukse fra reflex nå, men ikke brukt enda. Ellers er Didrikson bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kattnakken Anonymkode: 037d8...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Fikk et sett fra tretorn. En dag hadde barnet på seg buksen fra tretorn og en annen jakke, reflex mener jeg. Ungen hadde sittet i en søledam, men var helt tørr fra livet og ned. Overkroppen var kliss våt og jakken var våt på innsiden, mens buksen var helt tørr. Så fra nå av blir det tretorn her Anonymkode: 3e0f9...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 Didriksons. Syns også det holder seg veldig godt, og ser omtrent nytt ut når vi tar det frem igjen til nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fikk et sett fra tretorn. En dag hadde barnet på seg buksen fra tretorn og en annen jakke, reflex mener jeg. Ungen hadde sittet i en søledam, men var helt tørr fra livet og ned. Overkroppen var kliss våt og jakken var våt på innsiden, mens buksen var helt tørr. Så fra nå av blir det tretorn her Anonymkode: 3e0f9...e10 Reflex er ikke bra nei. Ikke på vinterdressene heller og yttertøy generelt. Veldig fornøyd med ulltøyet deres .. typ bodyer , gensere , longs og tynne ull-luer Anonymkode: 20304...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fikk et sett fra tretorn. En dag hadde barnet på seg buksen fra tretorn og en annen jakke, reflex mener jeg. Ungen hadde sittet i en søledam, men var helt tørr fra livet og ned. Overkroppen var kliss våt og jakken var våt på innsiden, mens buksen var helt tørr. Så fra nå av blir det tretorn her Anonymkode: 3e0f9...e10 Barnet ville blitt våt i hvilken som helst jakke da vannet kommer inn ermåpninger og ned halsen om barnet heller vann der. Hva annet mener du skulle ha skjedd som ikke ville skjedd med jakken til tretorn? Anonymkode: c8c88...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 Stormberg Anonymkode: efec5...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concordia Skrevet 29. oktober 2024 #10 Del Skrevet 29. oktober 2024 Didriksons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #11 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kattnakken Plask! Bor i Bergen og sverger til dette 🌧️ Denne modellen har vannstopper i ermer og ben - dvs en annet type stoff nederst inni ermene og bena som gjør at vannet ikke trekker innover i hele jakka eller buksa om det kommer vann inn i åpningen. Synes også passformen er bra. Blir sjelden våt, og da kun helt ytterst på ermene. Det er dyrt, men fjorårets pleier å komme på salg når det kommer nye modeller 😊 Anonymkode: 010d3...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #12 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kattnakken Plask! Bor i Bergen og sverger til dette 🌧️ Denne modellen har vannstopper i ermer og ben - dvs en annet type stoff nederst inni ermene og bena som gjør at vannet ikke trekker innover i hele jakka eller buksa om det kommer vann inn i åpningen. Synes også passformen er bra. Blir sjelden våt, og da kun helt ytterst på ermene. Det er dyrt, men fjorårets pleier å komme på salg når det kommer nye modeller 😊 Anonymkode: 010d3...118 Er det kun plast der det er vannstoppere?:) Anonymkode: c8c88...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #13 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kattnakken Plask! Bor i Bergen og sverger til dette 🌧️ Denne modellen har vannstopper i ermer og ben - dvs en annet type stoff nederst inni ermene og bena som gjør at vannet ikke trekker innover i hele jakka eller buksa om det kommer vann inn i åpningen. Synes også passformen er bra. Blir sjelden våt, og da kun helt ytterst på ermene. Det er dyrt, men fjorårets pleier å komme på salg når det kommer nye modeller 😊 Anonymkode: 010d3...118 Jeg trenger regntøy med vannstoppere til barnet, men er så usikker på om jeg skal kjøpe Kattnakken da barnet ikke vil bruke andre overtrekks bukser en det helt tynneste regntøyet. Så lurer på om Kattnakken blir for tykkt/stivt for dette barnet. Anonymkode: c8c88...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumnavn Skrevet 30. oktober 2024 #14 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det kun plast der det er vannstoppere?:) Anonymkode: c8c88...7f7 Nei, ser ut som et tynt, glatt, nylon-stoff el.l. Kjennes ut litt som fóret inni en parkdress, bare litt mer «crispy». Ca 15 cm inn. Så er det en søm i selve regntøyet du kan se utenpå der den slutter. Regner med det er det som egentlig gjør det, at stoffet er delt i to biter og sydd sammen igjen med en sveiset søm, som vannet ikke kommer seg forbi. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg trenger regntøy med vannstoppere til barnet, men er så usikker på om jeg skal kjøpe Kattnakken da barnet ikke vil bruke andre overtrekks bukser en det helt tynneste regntøyet. Så lurer på om Kattnakken blir for tykkt/stivt for dette barnet. Anonymkode: c8c88...7f7 Kattnakken har børstet innside, så er jo ganske tykt. Men jeg synes de nyeste modellene fra og med «Jubileum» fra 2023 kjennes mye mykere ut i stoffet enn de eldre modellene, selv om vannsøylen er den samme 😊 Du kan jo kjenne på det i en butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #15 Del Skrevet 30. oktober 2024 Forumnavn skrev (1 time siden): Nei, ser ut som et tynt, glatt, nylon-stoff el.l. Kjennes ut litt som fóret inni en parkdress, bare litt mer «crispy». Ca 15 cm inn. Så er det en søm i selve regntøyet du kan se utenpå der den slutter. Regner med det er det som egentlig gjør det, at stoffet er delt i to biter og sydd sammen igjen med en sveiset søm, som vannet ikke kommer seg forbi. Kattnakken har børstet innside, så er jo ganske tykt. Men jeg synes de nyeste modellene fra og med «Jubileum» fra 2023 kjennes mye mykere ut i stoffet enn de eldre modellene, selv om vannsøylen er den samme 😊 Du kan jo kjenne på det i en butikk? Takk for info😊Dessverre er det ingen butikker her jeg vet om som selger Kattnakken, bor i Oslo. Anonymkode: c8c88...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. oktober 2024 #16 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for info😊Dessverre er det ingen butikker her jeg vet om som selger Kattnakken, bor i Oslo. Anonymkode: c8c88...7f7 Hei Det selges i butikker i Oslo også. Link til å søke etter butikker her: https://regn.kattnakken.no/butikkar 😊 Endret 30. oktober 2024 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #17 Del Skrevet 30. oktober 2024 Daisy-love skrev (2 timer siden): Hei Det selges i butikker i Oslo også. Link til å søke etter butikker her: https://regn.kattnakken.no/butikkar 😊 Takk!😊 Anonymkode: c8c88...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå