Gakkepus Skrevet 10. desember 2024 Forfatter #21 Skrevet 10. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Fhuzzy Skrevet 10. desember 2024 #22 Skrevet 10. desember 2024 Blir en spennende syklus! Jeg har trua 😁 Oppskrift på optimisme har jeg ikke så mye å komme med, men vi nyter egentlig litt ekstra under prøvingen i det minste, det blir jo en del ekstra runder for å si det sånn. Vi prøver i alle fall å ha det gøy med hverandre underveis 1
Gakkepus Skrevet 13. desember 2024 Forfatter #23 Skrevet 13. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Fhuzzy Skrevet 13. desember 2024 #24 Skrevet 13. desember 2024 Gakkepus skrev (23 minutter siden): @Fhuzzy jeg har ikke fått til å bruke appen du anbefalte. Bildene jeg tok ble ikke godkjent, og uansett hvordan jeg plasserte testen så ble det feil 😅 dermed har jeg brukt Premom. Jeg var kanskje litt utydelig i anbefalingen, du må nemlig ha SmileReader sine egne tester for å bruke den appen Jeg bestilte de testene fra babyplan sin side denne gangen. Forrige runde brukte jeg selv babyplan sine tester og Premom appen, det fungerte også helt supert! Så spennende med knallsterk test! Da er det bare å legge inn aksjer som en helt ❤️ Siden den er så tydelig positiv i dag gir det jo mening at EL kommer til å skje veldig snart 🥚 1
Gakkepus Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #25 Skrevet 14. desember 2024 Fhuzzy skrev (På 13.12.2024 den 10.49): Jeg var kanskje litt utydelig i anbefalingen, du må nemlig ha SmileReader sine egne tester for å bruke den appen Jeg bestilte de testene fra babyplan sin side denne gangen. Forrige runde brukte jeg selv babyplan sine tester og Premom appen, det fungerte også helt supert! Så spennende med knallsterk test! Da er det bare å legge inn aksjer som en helt ❤️ Siden den er så tydelig positiv i dag gir det jo mening at EL kommer til å skje veldig snart 🥚 Ikke sant! Da skjønner jeg hvorfor det ikke gikk. Klaffer det ikke denne måneden, prøver jeg SmileReader 🙏 vi har lagt inn aksjer ca annen hver dag. Senest i dag. DPO1 begynner vel i morgen. Det er både spennende og skummelt.
Fhuzzy Skrevet 15. desember 2024 #26 Skrevet 15. desember 2024 Høres ut som om dere har lagt ned en skikkelig bra innsats! 🥰 Så må man bare smøre seg med tålmodighet frem til g-testing. Krysser fingrene for at det holder 🤞🏻
Gakkepus Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #27 Skrevet 17. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 19. desember 2024 Forfatter #28 Skrevet 19. desember 2024 (endret) 5 DPO Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg er liksom så rolig. 6 DPO er vel dagen det snur, tør jeg å påstå 😅 Jeg har ikke vært så veldig oppmerksom på kroppen min. Jeg kjenner det jeg alltid pleier å gjøre; oppblåsthet, forstoppelse, ømme bryster. Litt halsbrann i går, men sikkert fordi jeg tok litt for mye Sriracha på maten i går. DPO universet føles litt annerledes denne gangen. Litt mer på avstand. Litt mer avslappet (enn så lenge!). Endret 19. desember 2024 av Gakkepus 1
Gakkepus Skrevet 20. desember 2024 Forfatter #29 Skrevet 20. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 21. desember 2024 Forfatter #30 Skrevet 21. desember 2024 7 DPO Jeg var uggen og svimmel helt frem til jeg la meg i går. Følte meg nesten litt fyllesyk (uten å være det). I dag føler jeg meg bra. Ligger fortsatt i senga, og prøver å finne motivasjonen. Lista er lang, og butikkene er stappfulle. I dag svidde jeg av min første test. Jeg har så mange av de at hvorfor ikke? Den var selvfølgelig negativ. Tur ut vil gjøre hodet bra. Får heller oppdatere senere dersom noe revolusjonerende skjer 😅
Gakkepus Skrevet 21. desember 2024 Forfatter #31 Skrevet 21. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #32 Skrevet 22. desember 2024 Det er ganske underholdende å lese om andres symptomer i DPO land. «Ekstremt ømme pupper», «sinnsyke mengder med utflod», «voldsomme bølger med kvalme», «uutholdelig tretthet» osv. Alt blir så stort, og ekstremt. 😅 stakkars alle (meg inkludert) som ikke kjenner på de ekstreme symptomene. Uansett, nå er det tid for litt aketur med gutten.
Gakkepus Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #33 Skrevet 23. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #34 Skrevet 23. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 1
Gakkepus Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #35 Skrevet 23. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 24. desember 2024 Forfatter #36 Skrevet 24. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 24. desember 2024 Forfatter #37 Skrevet 24. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 1
Fhuzzy Skrevet 26. desember 2024 #38 Skrevet 26. desember 2024 Nei guri så gøy å komme inn og se dette! 🥰🥰🥰 gratulerer så mye med den lille spiren 🌱🥳 tenk å få en sånn test på selveste julaften! 🥰
Gakkepus Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #39 Skrevet 27. desember 2024 Fhuzzy skrev (15 timer siden): Nei guri så gøy å komme inn og se dette! 🥰🥰🥰 gratulerer så mye med den lille spiren 🌱🥳 tenk å få en sånn test på selveste julaften! 🥰 Hei! Tusen takk!♥️Veldig uforventet og jeg er veldig uforberedt 😅
Fhuzzy Skrevet 27. desember 2024 #40 Skrevet 27. desember 2024 Gakkepus skrev (4 timer siden): Hei! Tusen takk!♥️Veldig uforventet og jeg er veldig uforberedt 😅 Jeg kjenner veldig igjen den ambivalensen fra min første gang ☺️ man er liksom hoppende glad samtidig som man er bittelitt livredd og nesten tenker «Ånei hva har vi gjort?». Det henger antagelig sammen med at dette med å få barn faktisk er noe av det største som skjer i livet, det fører mye med seg av gleder, bekymringer og ansvar. Livet blir snudd opp ned i perioder, men det kommer seg som regel i vater igjen før man vet ordet av det. Vi har det så harmonisk hjemme nå, så jeg er selv spent på min egen reaksjon den dagen jeg sitter med en positiv test og skal gjennom denne dansen en gang til 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå