Gakkepus Skrevet 29. oktober 2024 #1 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 1
Gakkepus Skrevet 29. oktober 2024 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 2
Gakkepus Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 1
Gakkepus Skrevet 31. oktober 2024 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 3. november 2024 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 21. november 2024 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Fhuzzy Skrevet 21. november 2024 #7 Skrevet 21. november 2024 Kjenner meg veldig igjen i tankene og mønstrene her 🫣 Jeg krisemaksimerer, overtenker, tester for tidlig, leser alskens forumtråder og følger plutselig en haug med prøvere og ivf’ere på some… Førstemann satt så kjapt og jeg tenkte kanskje at vi skulle ha flaks andre gangen, men samtidig tenkter jeg at det er jo veldig lite sannsynlig. Kan liksom ikke beskrive det med noe annet enn at man (jeg i alle fall) plutselig er veldig rastløs og utålmodig… Krysser i alle fall fingrene for at dere får godt nytt før 2024 er over! Masse lykke til frem mot IKM! 🤞🏻🤞🏻
Gakkepus Skrevet 22. november 2024 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2024 (endret) Fhuzzy skrev (På 21.11.2024 den 21.02): Kjenner meg veldig igjen i tankene og mønstrene her 🫣 Jeg krisemaksimerer, overtenker, tester for tidlig, leser alskens forumtråder og følger plutselig en haug med prøvere og ivf’ere på some… Førstemann satt så kjapt og jeg tenkte kanskje at vi skulle ha flaks andre gangen, men samtidig tenkter jeg at det er jo veldig lite sannsynlig. Kan liksom ikke beskrive det med noe annet enn at man (jeg i alle fall) plutselig er veldig rastløs og utålmodig… Krysser i alle fall fingrene for at dere får godt nytt før 2024 er over! Masse lykke til frem mot IKM! 🤞🏻🤞🏻 Endret 2. mars av Gakkepus
Fhuzzy Skrevet 22. november 2024 #9 Skrevet 22. november 2024 Det var akkurat noe av det jeg satte veldig pris på med denne siden av forumet sist gang også - en bekreftelse på at andre er i samme båt og et sted å lufte tanker og følelser som en kan kanskje er litt flau over 🫶🏻 1
Gakkepus Skrevet 25. november 2024 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 27. november 2024 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 1
Fhuzzy Skrevet 27. november 2024 #12 Skrevet 27. november 2024 Skjønner veldig godt denne forsvarsmekanismen! Jeg hadde det faktisk akkurat på samme måte ved første svangerskapet. Jeg fikk aldri noen positiv el-test og hadde egentlig gitt opp den pp’en, men plutselig dukket det en positiv test opp gitt 🫣 Bedre å bli positivt overrasket enn omvendt. Selv om du testet negativt i dag, kan det plutselig dukke opp en positiv test helt frem til IKM 🤞🏻Om ikke så skal jeg i alle fall heie på neste egg! 1
Gakkepus Skrevet 28. november 2024 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2024 Fhuzzy skrev (På 27.11.2024 den 11.24): Skjønner veldig godt denne forsvarsmekanismen! Jeg hadde det faktisk akkurat på samme måte ved første svangerskapet. Jeg fikk aldri noen positiv el-test og hadde egentlig gitt opp den pp’en, men plutselig dukket det en positiv test opp gitt 🫣 Bedre å bli positivt overrasket enn omvendt. Selv om du testet negativt i dag, kan det plutselig dukke opp en positiv test helt frem til IKM 🤞🏻Om ikke så skal jeg i alle fall heie på neste egg! Helt riktig! Blir så påvirket av «alle» som tester tidlig. 😅 har gått til innkjøp av både g- og el-tester. Rusta for neste PP (med mindre det ikke dukker opp en liten rosa strek de neste dagene). ✨
Gakkepus Skrevet 28. november 2024 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 29. november 2024 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus 2
Gakkepus Skrevet 2. desember 2024 Forfatter #16 Skrevet 2. desember 2024 Der kom mensen. Jeg har en veldig stabil syklus, og det er jo bra. Skal hente pakken med alle slags tester i dag, og 06.12 kan «galskapen» begynne 😵💫 Jeg er både spent og nervøs. Klaffer det i desember tro? Skulle ønske jeg hadde en krystallkule å si inn i 🔮 1
Gakkepus Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #17 Skrevet 6. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Fhuzzy Skrevet 6. desember 2024 #18 Skrevet 6. desember 2024 Gakkepus skrev (4 timer siden): Da var det fredag. Mensen er forventet ferdig i dag. Har generelt lette/moderate blødninger som varer ca. 5 dager. Den pakken jeg bestilte med tester ble videresendt til et hentested i går fordi postmannen angivelig ikke fant navnet på postkassen. Vel, jeg sjekka i dag, og navnet mitt er der det. Men det er vel ikke synlig for et øyet som ikke vil se. Desember… Gleder meg til å sette i gang og faktisk følge med på eggløsningstestene. Sist brukte jeg clearblue og noen av testene var defekte, ofte viste de ikke resultatet. Det enkle er nokså det beste. Blir spennende å følge med i dagene som kommer! Hva slags tester har du kjøpt? Hvis du skulle ha behov for å kjøpe flere kan jeg absolutt anbefale både babyplan sine tester og SmileReader ☺️ jeg brukte babyplan forrige runde og bruker SmileReader nå. Veldig kjekt med en app som scanner testene og gir deg en skikkelig tilbakemelding. Får uansett krysse fingrene for at det slippes et gullegg denne syklusen 🤞🏻
Gakkepus Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2024 (endret) Fhuzzy skrev (7 timer siden): Blir spennende å følge med i dagene som kommer! Hva slags tester har du kjøpt? Hvis du skulle ha behov for å kjøpe flere kan jeg absolutt anbefale både babyplan sine tester og SmileReader ☺️ jeg brukte babyplan forrige runde og bruker SmileReader nå. Veldig kjekt med en app som scanner testene og gir deg en skikkelig tilbakemelding. Får uansett krysse fingrene for at det slippes et gullegg denne syklusen 🤞🏻 Denne gangen har jeg kjøpt vanlige tester fra babyplan. Jeg lasta nettopp ned SmileReader (takk for tips!). 🤞 Har 20 tester og gudene vet hvor mange tidlig g-tester. 😁 Endret 6. desember 2024 av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #20 Skrevet 7. desember 2024 (endret) . Endret 2. mars av Gakkepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå