AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har flere ganger lurt på hvordan det er å være i et forhold med en som faktisk viser at han har lyst på en, og faktisk vier deg tid og blir glad når han ser deg. Lurer rett og slett på hvordan er det å leve i et forhold der sex er en naturlig del av agendaen? Det har gått så langt nå, at jeg har faktisk vansker for å se for meg hvordan jeg hadde likt/orket å hatt sex mnd, kanskje ukentlig t.o.m, dersom jeg hadde forlatt mitt sexløse forhold og startet på nytt. Akkurat nå greier jeg ikke å se for meg at jeg vil ha sex med noen, for å være helt ærlig. Det er kanskje det som stopper meg fra å gå i fra samboer. Jeg kan på en måte like gjerne bo med han, en person jeg har følelser for, vet er snill, ikke mishandler, etc, for hva hvis lysten på sex fra min side blir 0 i et annet forhold uansett? K36 med det jeg tidligere så på som en helt A4 sexlyst: har typen lyst, har jeg lyst. Måtte ikke hatt hver dag, men hadde ikke sagt nei hvis vi hadde begynt å kose litt. Føler hele sexlysta mi har forsvunnet, det tok "bare" 12 år i et sexløst forhold. Anonymkode: 02bd9...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hvis du leser på forum for menn som kjøper seksuelle tjenester så er dette 80% av mennene der inne. Menn går ikke uten sex i årevis, de får seg det på annet vis. Anonymkode: 1c8a4...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Å «glad for å se deg» og å «ha sex på agendaen» er vel potensielt 2 forskjellige ting? Jeg har levd med en dame som i mange år (etter første fødsel) har hatt vedvarende lav sexlyst. Hun gir uttrykk for at hun ikke har noe særlig behov, og siden hun er responsiv (som deg?) så har det gått ifra jeg viser initiativ og vi hadde sex jevnlig, til jeg viser initiativ og blir avvist, til jeg gir opp og forholdet er for alle gode formål over. Hun er ikke klar over at det er et år siden vi hadde sex, eller så later hun som om hun ikke vet det. Hva som er rett for deg vet ikke jeg. Men det finnes andre menn der ute som ønsker å være i langvarige forhold og ha sex. Anonymkode: c751a...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Å «glad for å se deg» og å «ha sex på agendaen» er vel potensielt 2 forskjellige ting? Jeg har levd med en dame som i mange år (etter første fødsel) har hatt vedvarende lav sexlyst. Hun gir uttrykk for at hun ikke har noe særlig behov, og siden hun er responsiv (som deg?) så har det gått ifra jeg viser initiativ og vi hadde sex jevnlig, til jeg viser initiativ og blir avvist, til jeg gir opp og forholdet er for alle gode formål over. Hun er ikke klar over at det er et år siden vi hadde sex, eller så later hun som om hun ikke vet det. Hva som er rett for deg vet ikke jeg. Men det finnes andre menn der ute som ønsker å være i langvarige forhold og ha sex. Anonymkode: c751a...76c Jeg ble kåt både på eget initiativ og hvis annen part hadde tatt initiativ, så jeg tror ikke jeg kan sammenlignes med din kone. Det jeg skulle frem til er at jeg måtte ikke hatt sex hver dag, men at jeg aldri har hatt problemer lystmessig. Har mang en gang følt meg som mannen i forholdet med hensyn til hvem som har mest lyst. Har heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å ta initiativ til sex, som blir avfeid - trøtt, mye jobb, etc lista er lang. Til slutt kunne han like gjerne vridd en kniv i hjertet mitt, slik føles det som, når det på generell basis føles ut som den du tilsynelatende er i et forhold med ikke vil ta i deg m ildtang en gang. Ikke klemme, kysse.. men han vil veldig gjerne ligge i sofaen å bli strøket på ryggen, så lenge han slipper å gjengjelde det.. Jeg klarer ikke å lese hans kjærlighetsspråk, og han sier han ikke har et... Anonymkode: 02bd9...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Lysten våkner kanskje igjen.. vet ikke hva som skal til for deg. Men jeg mister lysten under visse omstendigheter og får den igjen ved andre. Viktigste er at både du og partner er fornøyd, og det vet dere bare med å snakke med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #6 Del Skrevet 30. oktober 2024 svartkatt skrev (18 timer siden): Lysten våkner kanskje igjen.. vet ikke hva som skal til for deg. Men jeg mister lysten under visse omstendigheter og får den igjen ved andre. Viktigste er at både du og partner er fornøyd, og det vet dere bare med å snakke med hverandre. Dette ble veldig god dag mann økseskaft . Anonymkode: 02bd9...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #7 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg er i slutten av 40-årene, hatt to lange forhold bak meg, og er i et tredje nå. Riktignok ikke vært sammen mer enn to år enda. Men i de to første, så dabbet ting av etter 6-12 mnd. Etter 2-3 år, var all lyst borte. Og mot slutten av forholdene, så ble jeg uvel bare av tanken. Nå har vi like nye sex som i starten, om ikke mer. Jeg kjenner det kribler i hele meg av å se på han og føler jeg er kåt nesten hele tida. Og jeg tror forskjellen rett og slett ligger i at med alderen, har jeg lært mer hva jeg liker og ikke liker. Og jeg har funnet en mann som respekterer grensene mine 100%. Så vi er så like når det gjelder preferanser og fungerer mye bedre seksuelt enn jeg har gjort med de to forrige. Anonymkode: 1a046...796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #8 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Menn går ikke uten sex i årevis, de får seg det på annet vis. Anonymkode: 1c8a4...a20 Min vet jeg ikke får det på annet vis. Han vil helst bare være med meg hele tiden. Aldri ute alene, annet enn på jobb. Sexløst på 9. året. Jeg har nesten glemt hvordan man har sex 😞 Anonymkode: 03636...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå