Gå til innhold

Flaut problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som hemmer sexlivet mitt en del.

Syns det er forferdelig flaut, så jeg har ikke fortalt noe til samboeren min.

Saken er den at jeg har så mye luft i magen at noen ganger går det bare ikke å ha sex uansett hvor mye jeg vil det. Har prøvd forskjellige stillinger, men må liksom holde meg for ikke å fise under samleiet.

Herregud, jeg må bare le når jeg leser gjennom innlegget mitt. Det er jo et latterlig problem å ha...men altså det hemmer sexlivet mitt. :rodme:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Bedre med sex og fising enn ingen sex og ingen fising?

Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å slippe ut litt før du setter i gang? Er du plaget med luft ellers, eller bare når du har sex?

Gjest GreenSky
Skrevet

Du kan jo snakke meg legen om dette er et generelt problem for deg.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Plages egentlig med luft ellers også, men det blir liksom mer problematisk under sex. Vil jo ikke fise på samboeren min.

Skrevet

Jeg vet at de har noe på apoteket som regulerer luftproblematikk, men jeg husker ikke hva det heter..... Går jo an å forhøre seg litt der om ikke annet, og i tillegg prøve å unngå matvarer/drikke som kan gi deg mer luft ;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Problemet blir liksom mer tydelig når jeg annstrenger meg...feks trening, sex osv...

Men jeg skal forhøre meg på apoteket. Litt flaut å spørre om, men men.

Skrevet

det som du får kjøpt på apotektet heter minifom eller siloxan. Ellers er det greit og tenkt på kosholdet når en er plaget med luft. Noe mat gir mer luft i magen. Mange reagerer på f.eks brød

Viktig er også mosjon for å få magen til å jobbe:)

Gjest GreenSky
Skrevet

Appital fra helsekosten kan også være verdt et forsøk.

Skrevet (endret)

Snakk med kjæresten din om det. Er det ikke bedre at han vet om det, i tilfelle det skulle skje noe?

Endret av Ithaca
Skrevet

-som fex å si

Jeg vet vi har lite sex, det er fordi jeg er så redd for at jeg skal fise på deg....?

*ser for meg situasjonen*

Skrevet

Det går da an å ta opp et ømfindtlig tema på en ordentlig måte, Evelina.

Skrevet

Prøv å legg deg i Pluto-stilling ett par ganger om dagen. Generelt sett liksom.

Det hjelper meg når jeg er premenstruell og gjerne har litt luft i magen og slikt. Får iallefall ut en del luft da... eller så er rådet mitt som de andre her sier, prøv å styr unna de matvarene som kan gi deg luft, eller prøv noen av de produktene som er å få kjøpt på apotek/helsekost.

Og, hvis du stoler på kjæresten så bare fortell ham det =) Han vil nok forstå. Jeg har vært i din situasjon ett par ganger, og vet hvor flaut det er... Men gutter er utrolige når det gjelder sånt, faktisk. Selvom det liksom skal være ett "tabutema" at jenter fiser.. Beklager, men jenter fiser de og liksom :P

Lykke til! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet
Prøv å legg deg i Pluto-stilling ett par ganger om dagen. Generelt sett liksom.

Det hjelper meg når jeg er premenstruell og gjerne har litt luft i magen og slikt. Får iallefall ut en del luft da... eller så er rådet mitt som de andre her sier, prøv å styr unna de matvarene som kan gi deg luft, eller prøv noen av de produktene som er å få kjøpt på apotek/helsekost.

Og, hvis du stoler på kjæresten så bare fortell ham det =) Han vil nok forstå. Jeg har vært i din situasjon ett par ganger, og vet hvor flaut det er... Men gutter er utrolige når det gjelder sånt, faktisk. Selvom det liksom skal være ett "tabutema" at jenter fiser.. Beklager, men jenter fiser de og liksom :P

Lykke til!  :klem:

La meg få dette rett: du ligger i doggydtyle alene og fjerter alt du kan for en dag?

Ikke noe mobbing her, jeg bare så for meg situasjonen på en utrolig morsom måte :D

Skrevet (endret)

spis masse fiber for fordøyelsen og spis artisjokker(er det slik det staves??) de balanserer tarmsystemet ditt og får luft til å forsvinner. Jeg er gutt som har hatt samme problem selv, men det har alt med hva du spiser å gjøre. Som nevnt tidligere så kan det også hende at det hjelper at du kutter ut noen mattyper som melkeprodukter. Jeg har drikket og spist alt av melkeprodukter i 24 år og nå har jeg sluttet helt. Hjalp meg. ;)

Endret av Hamtaro
Skrevet

Ikke spis for mye fiber på en gang da ;) Kan også gi veldig mye luft hvis en ikke er vant til det.

Skrevet
Ikke spis for mye fiber på en gang da  ;) Kan også gi veldig mye luft hvis en ikke er vant til det.

Unngå hvete da ;)

Skrevet

Etter disse diettene må man vel slutte å spise.

Prøv å finn ut hva som gir deg luft i magen.

For min del gir dette luft:

- Ris

- pommes frites

- salat

- mye frukt (Mer enn et stort eple)

- mye brød (Bare brødskive gjennom hele dagen, ikke middag)

- banan

- Samt uregelmessig spising.

Når man blir redd for noe (som for å fise u/sex), blir følelsen bare forsterket. Så det kan også ligge litt psykisk bak.

Ellers går det også an å tilfredsstille mannen sin ved hjelp av høyre hånd (venstre for venstrehendte), og munn. Hvis man ikke ønske sex selv, men vil gjøre noe godt for partnerern mener jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...