Millimani Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Gang på gang skjer det. Noe som kan gi et nytt håp om at Marianne kan bli funnet, og hvor hun kan være. Det har gått 43 år, og hun ville nylig fylt 50 år. På hennes 50 årsdag den 25.10. la mammaen ut et innlegg på Facebook-profilen sin, et innlegg som i min skrivende stund er delt mer enn 12000 ganger. Torunn er nå 68 år, og håper at svaret på gåten kan komme før det ender med at hun må gå i graven i uvisshet. Vet noen noe som kan være en avgjørende brikke? Har noen en hemmelighet som kan avsløres, sånn at alle kan få en visshet? Etter 43 år hadde det vært godt å få et svar. Marianne (6) forsvant for 43 år siden: - Skal jeg dø uten svar? Etter at innlegget ble delt har det også kommet inn konkrete tips som Torunn vil ta tak i. Marianne-saken: Mamma Torunn har fått konkrete tips - ber om hjelp Det er jo et sannsynlig drap, og lite trolig at hun ble smuglet med noe annet sted. Kan justisministeren gjøre noe i systemet, ettersom saken er foreldet til tross for at det er en forsvinningssak, og ikke en drapssak? Jeg håper inderlig at Torunn vinner fram med brevet hun sender til justisministeren. Vil det skje noe nå? Har noen virkelig gått i graven uten å betro seg til noen om dette? Noen MÅ jo vite noe. Midt på lyse dagen forsvinner et lite barn, helt sporløst, og det må være ubeskrivelig vondt. Det har gått 43 år. Gjerningspersonen(e) er vel også dog spesiell(e) siden de(n) har klart å leve med dette i så mange år selv. Datteren har vært savnet i 43 år: – Noen vet noe – NRK Sørlandet – Lokale nyheter, TV og radio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå