AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hei, jeg er i et forhold med en mann som har en tidligere kjæreste som er frisør. Jeg har aldri brydd meg om at han går dit å klipper seg, men så sier plutselig en kompis til meg: Synes du ikke det er ubehagelig at eksen gir han hodemassasje og driver på å tar på han og sånn? Helt ærlig så har jeg aldri tenkt på det på den måten før. En ting er å gå og handle noe i en butikk hvor en eks-kjæreste står, eller får hjelp av en tidligere kjæreste som jobber med noe, kall det upersonlig. Så er det jo yrker som massør, frisør etc. Blir det annerledes? Jeg er ikke sjalu av natur, så denne tanken har bare ikke slått meg. Lurer derfor på hva andre hadde følt? Er det jeg som er litt rar som ikke bryr meg. Burde han byttet frisør? Hadde liksom det vært mest innafor? Jeg kommer ikke til å forandre på noe her, jeg spør kun av nysgjerrighet for å se hvordan andre mennesker tenker. Anonymkode: 89120...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hadde virkelig ikke brydd meg om mannen min gikk til en frisør som var eksen hans. Noen er mer sjalu enn andre. Når det er sagt, så hadde jeg ikke satt pris at han gikk til eksen sin om hun var massør og masserer hele kroppen i bare trusa/håndkle. Anonymkode: f852a...0d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Han går til henne på jobb, i åpningstiden og betaler som enhver annen kunde? Det ville ikke bekymret meg et øyeblikk (og jeg ville heller ikke referert til det som en tjeneste fra en eks). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Trodde du mente at han gikk privat, noe annet om han er betalende kunde. Jeg har en eks som hadde en eks som trengte hjelp til skyss, oppussing, handling, praktiske greier, osv. Og han mente det var helt naturlig å stille opp. Det er 6år siden jeg dunpet han, og han gjør fortsatt tjenester for eksen og lurer på hvorfor han er singel. Anonymkode: b13fe...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Min eks er en fantastisk handyman og kan fikse ALT som trenger å fikses her i verden. Likevel, da vi slo opp spurte jeg aldri om hjelp til å feks fikse bilen min, selv om vi hadde en god tone i ettertid. Min nye kjæreste gikk lenge til eksdama si for å klippe seg. Jeg aksepterte det en stund, selv om jeg synes det var unødvendig. Hun viste seg å være veldig kjip og avvisende mot meg, så da satte jeg foten ned. Han måtte finne en annen frisør. Endte med at jeg lærte meg å klippe håret hans, så nå er det min jobb. Synes ikke man skal benytte seg av ekser for sånne tjenester. Av respekt for både eksen og nytt forhold. Anonymkode: 46504...6f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min eks er en fantastisk handyman og kan fikse ALT som trenger å fikses her i verden. Likevel, da vi slo opp spurte jeg aldri om hjelp til å feks fikse bilen min, selv om vi hadde en god tone i ettertid. Min nye kjæreste gikk lenge til eksdama si for å klippe seg. Jeg aksepterte det en stund, selv om jeg synes det var unødvendig. Hun viste seg å være veldig kjip og avvisende mot meg, så da satte jeg foten ned. Han måtte finne en annen frisør. Endte med at jeg lærte meg å klippe håret hans, så nå er det min jobb. Synes ikke man skal benytte seg av ekser for sånne tjenester. Av respekt for både eksen og nytt forhold. Anonymkode: 46504...6f0 Hvordan tok din kjæreste dette da? Hvorfor sluttet han ikke med det av seg selv? Anonymkode: 89120...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg prøve å holde det på et minimum. Eneste er at eksen jobber ikke langt fra IKEA så en sjelden gang spør jeg om han kan kjøpe med noe på vei hjem (større ting, småting handler jeg selvfølgelig selv). Vi bor ikke langt fra hverandre pga, felles barn, jeg har ikke bil. Jeg prøver å være bevisst på at det ikke skal bli så mye at det vil plage en ev. ny dame, og det er selvfølgelig helt greit om han sier nei. Frisør ol. kan kanskje bli litt intimt? Jeg er ikke sjalu av meg, men jeg kan faktisk forstå det om noen synes det er ubehagelig. Eneste er om begge var veldig enige om bruddet, de er det vel problemfritt. Anonymkode: e0053...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det som kanskje er mest intimt her, er vel at de snakker sammen i en god stund og hver 5 uke catcher up?? Anonymkode: 89120...e76 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg er i et forhold med en mann som har en tidligere kjæreste som er frisør. Jeg har aldri brydd meg om at han går dit å klipper seg, men så sier plutselig en kompis til meg: Synes du ikke det er ubehagelig at eksen gir han hodemassasje og driver på å tar på han og sånn? Helt ærlig så har jeg aldri tenkt på det på den måten før. En ting er å gå og handle noe i en butikk hvor en eks-kjæreste står, eller får hjelp av en tidligere kjæreste som jobber med noe, kall det upersonlig. Så er det jo yrker som massør, frisør etc. Blir det annerledes? Jeg er ikke sjalu av natur, så denne tanken har bare ikke slått meg. Lurer derfor på hva andre hadde følt? Er det jeg som er litt rar som ikke bryr meg. Burde han byttet frisør? Hadde liksom det vært mest innafor? Jeg kommer ikke til å forandre på noe her, jeg spør kun av nysgjerrighet for å se hvordan andre mennesker tenker. Anonymkode: 89120...e76 Jeg hadde seriøst spurt hvilke typer frisørtjenester kompisen egentlig kjøper, for det er virkelig ikke vanlig at frisører "driver å tar på kundene sine og sånn"... Siden du nå har begynt tenke på dette, hvor ofte har du vært hos en frisør som "tar på deg og sånn"? Helt ærlig? Jeg stoler på kjæresten min, og jeg tror aldri han ville kjøpt tjenester hvor tjenesteyter "driver å tar på han og sånn" uansett om det var en eks eller ikke. Anonymkode: 86949...51c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde seriøst spurt hvilke typer frisørtjenester kompisen egentlig kjøper, for det er virkelig ikke vanlig at frisører "driver å tar på kundene sine og sånn"... Siden du nå har begynt tenke på dette, hvor ofte har du vært hos en frisør som "tar på deg og sånn"? Helt ærlig? Jeg stoler på kjæresten min, og jeg tror aldri han ville kjøpt tjenester hvor tjenesteyter "driver å tar på han og sånn" uansett om det var en eks eller ikke. Anonymkode: 86949...51c Haha du drar jo det verste ute av noe som åpenbart ikke er ment som touching annet enn at hodet masseres. Hodet er faktisk en ganske intim del av kroppen vår, spesielt med tanke på berørelse. Ansikt feks, man lar omtrent INGEN ta en i ansiktet. Anonymkode: 89120...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå