Gå til innhold

Samliv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg har vært sammen med min partner i over 12 år, vi har 2 stk barn sammen.

Jeg har levd et ganske utsvevende liv før hun der jeg stort sett har brukt all min ledig tid på å feste og drikke, og har da pådratt meg en ganske stor gjeld.

Etter jeg traff min partner så har jeg kuttet alkoholen men mine økonomiske rot har fulgt meg og den har vokst som gjorde at vi ble nødt til å selge vårt hus for å nedbetale en del av gjelden.

Vi leide da i 2 år og har fått kjøpt en leilighet no for 2 år siden, jeg har fremdeles gjeld igjen men den er på vei sakte ned og kanskje hvis jeg er flink så er den borte om 4 til 5 år.

Tingen er at min partner tar dette opp i hver bidige uenighet vi har og sammenligne oss med alle og enhver og mener at jeg har sviktet.

Jeg er forsåvidt enig at ting kunne vært bedre, kunne sikkert hatt en penere leilighet og alt slik,  men no er no tingene som de er og ikke noe som jeg får gjort noe med nå uansett.

Og i det siste så har min partner fått en ny venn og jeg hører stadig om hvor fantastisk partneren til denne vennen er og at jeg gjør aldri noe som den partneren.

Alle mine feil blir fremhevet men de tingene som jeg gjør bra blir aldri nevnt, og jeg får syrlige stikk no å da.

Føles som at alt jeg gjør er ubetydelig og at alle mine bidrag er for dårlig, og at jeg har feilet på absolutt alt.

mulig jeg har glemt informasjon så bare spør så skal jeg svare.

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 39703...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har glemt å fortelle oss om du er kvinne eller mann, og om "vennen" er kvinne eller mann. Evt. om dere er homofile etc. Det er nemlig veldig relevant om vi skal gi deg noen råd. 

Jeg tipper du er mann, og dama di er åpenbart i gang med en ny mann som ikke har føkket opp økonomien sin på samme måte som deg.

Anonymkode: 3536e...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...