Rosa Gnom Skrevet 29. oktober 2024 #21 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jepp og før du vet ordet av det blir kvinneguiden lagt ned. Det er lov å tenke litt lenger enn ‘meg meg meg’. Anonymkode: bd10e...fdb Er vi ikke allerede på vei dit? Det er mange ifra kvinneguiden som har gått over til diskusjon.no Det er egne tråder om det også der. Kanskje det blir en slags sammenslåing etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #22 Del Skrevet 29. oktober 2024 Synes ikke det er så mye ufint her, nå er jeg nesten aldri inne på seksualitet. Mulig en del ufint der. Jeg som mann synes det er flott å kunne diskutere med menn og kvinner. Dog er det lov å registrere seg som mann, i tillegg ville jeg tro mange kvinner er interessert i menns synspunkter, mange spør jo ofte om menns synspunkter. Har heller ikke opplevd at noen er her kun for å komme i kontakt med damer for sjekke opp i virkelige liv. Anonymkode: 0b866...f7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #23 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hvi det hadde vært mange menn her så ville Bil og trafikk hatt mange flere innlegg. For hvert bil-innlegg er det 100 innlegg om Durek Verrett. Ingen tvil om hvilket klientell som vanker her. Anonymkode: ebd5d...a60 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #24 Del Skrevet 29. oktober 2024 Spør da vel? https://forum.kvinneguiden.no/forum/15-tilbakemeldinger-og-informasjon/ Anonymkode: ea88b...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 29. oktober 2024 #25 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn pell dere vekk, hold dere til den mannsgruppa Ottar noe Anonymkode: 44292...3ff Har du vært innom den gruppa på FB og sett hva som skrives der? Ikke? Da hadde du skjønt hvorfor oppegående menn ikke orker å henge der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #26 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kristian skrev (11 minutter siden): Har du vært innom den gruppa på FB og sett hva som skrives der? Ikke? Da hadde du skjønt hvorfor oppegående menn ikke orker å henge der. Har ikke prøvd den ser noen foreslår nakenprat som noen foreslo men bare navnet tilsier at det ønsker ihvertfall ikke jeg da det høres ut som mest griseprat og lite oppegående folk, men mulig feil ? . Det er er interessert er kvinners synspunkter på samliv singeliv etc Det fantes noe som het terrenngsykkel.no tidligere men ble lagt ned. der kunne en diskutere mye rart Men finnes det forum for menn og kvinner som ikke er kvinne guiden eller høyre eller venstre radikalt bytter jeg gjerne . Noen som vet noen ? Anonymkode: 0b866...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #27 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, ser man på andre forumer som Diskusjon.no for eksempel hvor de fleste er menn så der du hvor mye hyggligere de er. Problemet er at menn snakker lite, så de andre forumene med få kvinner er veldig stille i forhold til KG. Anonymkode: 6b7af...423 Jeg var innom der her en dag, og diskusjon synes jeg nå virker som et helt dødt forum. Det var helt annerledes der tidligere. Når det gjelder dette forumet, så skulle jeg ønsket det kom flere mer "normale" menn hit. Synes veldig mange mannlige brukere her virker i overkant spesielle, og ikke på en positiv måte. Heldigvis har vi noen mannlige brukere som virker som bra folk. Anonymkode: 24655...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #28 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når det gjelder dette forumet, så skulle jeg ønsket det kom flere mer "normale" menn hit. Synes veldig mange mannlige brukere her virker i overkant spesielle, og ikke på en positiv måte. Heldigvis har vi noen mannlige brukere som virker som bra folk. Anonymkode: 24655...9a2 Med «normal» mener du enig med deg og dine meninger? Jeg foretrekker å diskutere med dem som leser nøye hva jeg sier, for så i en hørlig tone og med gode argumenter vise meg hvorfor de mener at jeg tar feil. Anonymkode: b636d...b36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #29 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med «normal» mener du enig med deg og dine meninger? Jeg foretrekker å diskutere med dem som leser nøye hva jeg sier, for så i en hørlig tone og med gode argumenter vise meg hvorfor de mener at jeg tar feil. Anonymkode: b636d...b36 Veldig få er slik, så sånn sett er det «unormalt». De fleste later til å enten ha en emosjonell respons selv og/eller prøve å trigge en emosjonell respons hos andre, med minimum innsats selv (dvs skrive et innlegg som kunne ha vært copy & pastet heller enn å ta tak i innlegget man quoter). Anonymkode: b636d...b36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #30 Del Skrevet 30. oktober 2024 Kvinner som rollespiller som menn som later som de er kvinner ✅ Spesielt disse som prøver å overbevise forumet om at menn er tiltrukket av valker, etc. Anonymkode: afd10...65f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 30. oktober 2024 #31 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg er mann, og har konto både her og på Diskusjon. Jeg synes folk er en del mer uhøflige mot hverandre her, og noen har rett og slett mangel på folkeskikk, og det er synd, fordi det ødelegger diskusjonene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #32 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner som rollespiller som menn som later som de er kvinner ✅ Spesielt disse som prøver å overbevise forumet om at menn er tiltrukket av valker, etc. Anonymkode: afd10...65f Not today s t n Anonymkode: aaa1f...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #33 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med «normal» mener du enig med deg og dine meninger? Jeg foretrekker å diskutere med dem som leser nøye hva jeg sier, for så i en hørlig tone og med gode argumenter vise meg hvorfor de mener at jeg tar feil. Anonymkode: b636d...b36 Det er ikke normalt med ytringer som: Hvorfor skal menn ikke være mysigne mot kvinner, når kvinner er slemme mot kvinner? Kukkarusell. Vestlige kvinner er maskuline og ikke kone emne. Men det er normalt her inne, fordi det er en gruppe ekstremister som vi diskuterer med hver bidige uke. Å kanskje sier du, men vi må få stille spørmål og det er så interessant. Jeg har lurt på hvorfor det bestandig er kvinnehat og kvinners rettigheter som det er så interessant å stille spørsmål til og diskutere. Hvorfor må akkurat det være gjengangeren for disse diskutererne? Vil de diskutere menns rettigheter også da? Eller blir det uhumant den veien, bare lurer hvor objektivt dette er og hvorfor der er så vanskelig å forstå at vi som er kvinner blir emosjonelle rundt temaer som direkte går på vår verdi som mennesker. Blir så sinnt bare jeg tenker på det, at det er fysisk mulig at vi bruker så mye tid på å diskutere noe så horribelt. At de som gjør det våger. Ufyselig. Anonymkode: aaa1f...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #34 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg var innom der her en dag, og diskusjon synes jeg nå virker som et helt dødt forum. Det var helt annerledes der tidligere. Når det gjelder dette forumet, så skulle jeg ønsket det kom flere mer "normale" menn hit. Synes veldig mange mannlige brukere her virker i overkant spesielle, og ikke på en positiv måte. Heldigvis har vi noen mannlige brukere som virker som bra folk. Anonymkode: 24655...9a2 Jeg tror ofte jeg er en ganske "normal" mann, men så blir jeg av og til minnet på at jeg kanskje ikke er det likevel. Jeg tror ikke verden er sort/hvit, og jeg liker å se ting fra flere sider, og noen ganger spille djevelens advokat. Jeg liker å poste, der TS har en seriøs problemstilling, men holder kjeft der det tydelig er noen som skal spissformulere, og lage dårlig stemning. Det er også en gruppe menn her, som ikke er spesielt ekstreme, men som har skikkelig utidig debattform, som skal kverulere på alt som ikke harmonerer med egne utsagn, og aldri inviterer til samtale. Desto mer "normal" du er, desto mer føler du for å skygge unna useriøse debatter, og dermed får de andre holde på i ekkokammeret sitt. En annen observasjon av dynamikken på forumet, er alle de som biter på hele tiden, og faktisk svarer disse som kun er her for å fiske i opprørt vann, og den store mengden som faktisk også biter på god gammeldags ironi, uten å se den. Anonymkode: bec03...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #35 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 7.45): Med «normal» mener du enig med deg og dine meninger? Jeg foretrekker å diskutere med dem som leser nøye hva jeg sier, for så i en hørlig tone og med gode argumenter vise meg hvorfor de mener at jeg tar feil. Anonymkode: b636d...b36 Nei, det handler ikke om at de må være enig med meg. Hvis alle hadde vært enige, ville jo et diskusjonsforum som dette bli lagt ned. Jeg tenker på "normal" i den forstand at de har skjønt noe så elementært som at vi kvinner er like forskjellige som dere menn, og at de utviser vanlig folkeskikk og respekt for kvinner. Det er det selvsagt mange som gjør, men dessverre er det for mange av den typen som kommer hit kun for å provosere kvinner, for å være nedlatende og rakke ned på kvinner, og de bidrar til en amper atmosfære her. Det er masse generaliseringer og direkte terping i det uendelige på samme strofen, der kvinner generelt nærmest demoniseres. Det er tydelig at en del menn som ikke får det til innen dating, kommer hit for å tømme ut sin aggresjon overfor damer. Den samme aggresjonen er den som antagelig har ført til at de blir avvist, men det er null selvinnsikt å spore, og uansett hva vi damer svarer i trådene, så taler vi for døve ører. Anonymkode: 24655...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #36 Del Skrevet 1. november 2024 Egentlig burde det være et forum bare for kvinner. Jeg er mann selv og ser at menn til stadighet ødelegger diskusjoner kvinner i mellom. Dessuten tror jeg at troll er det stort sett menn som er. Og troll ødelegger jo gode diskusjoner. Anonymkode: 5b751...340 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #37 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 16.03): 😄 Gøy å fyre opp dere kvinner litt da. På forum med overvekt av menn så er det rolig og uten drama, mens her biter fisken på agnet hele tiden. Anonymkode: f26ed...313 😂😂😂 Ja, rolig og sindig. Ikke preget av trusler, "alfahamner" og incels. Har vært innom et par slike forum, og språkbruken, navnekallingen og truslene blinket mot en. Visste du at kvinner er mest irrasjonelle når kroppen produserer mest testosteron? Ergo, en kvinne med pms er mer lik enn mann enn en kvinne uten pms. Just saying 😂 Anonymkode: 5adf7...3c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå