Gå til innhold

Passkontrolløren sa jeg så nervøs ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei til Paris fra England med tog. Ved passkontrollen ut av England var kontrolløren veldig hyggelig, men han sa jeg så nervøs ut. Jeg ble litt overrasket så jeg sa nei, men at jeg var litt stresset (noe som var kanskje litt sant, men ikke helt). Og da sa han at det ikke var noe å være stresset over. Flere som har opplevd det? Man vil jo helst ikke virke nervøs for da tror de kanskje at du skjuler noe?  Jeg har jo norsk pass og skulle ut av England for å dra til Schengen. I Schengen kontrollen sa de ikke hei en gang.

Anonymkode: 7911c...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ikke noe stress. Har opplevd mye rart fra passkontrollører. Kan være de tester reaksjonen din eller noe sånt. Ikke noe å tenke over så lenge de slapp deg gjennom.

Anonymkode: 6310d...5d6

Skrevet

Han lurte kanskje på om du var nervøs for tunnelen.  Det er mange som synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 4b205...2d7

Skrevet

Jeg svetter og har angst for å fly, så blir tatt inn til nærmere undersøkelse hver gang. Irriterende men er vant til det n, ser sikkert kriminell ut tillegg.

Anonymkode: 0da10...e1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På vei til Paris fra England med tog. Ved passkontrollen ut av England var kontrolløren veldig hyggelig, men han sa jeg så nervøs ut. Jeg ble litt overrasket så jeg sa nei, men at jeg var litt stresset (noe som var kanskje litt sant, men ikke helt). Og da sa han at det ikke var noe å være stresset over. Flere som har opplevd det? Man vil jo helst ikke virke nervøs for da tror de kanskje at du skjuler noe?  Jeg har jo norsk pass og skulle ut av England for å dra til Schengen. I Schengen kontrollen sa de ikke hei en gang.

Anonymkode: 7911c...b8c

Jeg klarer virkelig ikke å se noe problem i denne hendelsen?

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...