Gå til innhold

Teasing over tid?

Ingv38

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd at klitoris nermest går amok etter teasing over tid? 
Sist helg skulle jeg møte en type som jeg har lekt med en hel del tidligere og vi pirret og ertet opp hverandre godt i forkant med sms osv og når jeg kom hjem til ham var vi nok langt over snittet lystne, og han pirret sykt lenge uten å berøre klitoris direkte og han nærmest ertet meg for at jeg ble så kåt at jeg holdt på å klikke😳Greia var at han stadig var nesten på klitoris mens han på en måte snakket med klitoris og det ble nærmest så klitoris levde sitt eget liv og strakk seg ut mot fingrene hans gang på gang, den rett å slett «skreik» etter å bli befølt og dey hele landet i en ekstrem ut av meg selv opplevelse😳 Litt skremmende men nå lengter jeg etter å kjenne det igjen😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det ekstremt effektivt for å kåte opp damer når jeg går ned på dem. Slikker og kysser alt unntatt klitoris i starten. Ikke møtt en dame enda som ikke blir tungpustet av det, elsker å tease.

Kjenner godt igjen det du beskriver. Digger når de bare tar tak i meg til slutt for å presse meg mot klitten i ren kåtskap😁 av og til er jeg snill og slikker, av og til tar jeg hånden hennes pent vekk og forsetter teasinga😈

Anonymkode: 55109...d44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ingv38 skrev (1 time siden):

Sist helg skulle jeg møte en type som jeg har lekt med en hel del tidligere og vi pirret og ertet opp hverandre godt i forkant med sms osv og når jeg kom hjem til ham var vi nok langt over snittet lystne, og han pirret sykt lenge uten å berøre klitoris direkte og han nærmest ertet meg for at jeg ble så kåt at jeg holdt på å klikke😳Greia var at han stadig var nesten på klitoris mens han på en måte snakket med klitoris og det ble nærmest så klitoris levde sitt eget liv og strakk seg ut mot fingrene hans gang på gang, den rett å slett «skreik» etter å bli befølt og dey hele landet i en ekstrem ut av meg selv opplevelse😳 Litt skremmende men nå lengter jeg etter å kjenne det igjen😳

Vanvittig deilig det der. Hvordan ble til slutt orgasmen når du endelig til slutt eksploderte?

Anonymkode: 33d23...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del er det i stedet fullstendig avtennende. Hvis jeg blir kåt, men mannen jeg er med liksom skal "tease" meg av og på så forsvinner all lyst og det blir helt umulig å oppnå orgasme i det hele tatt. Og jeg er av de som får orgasme veldig lett vanligvis.

Anonymkode: 68d94...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vilt deilig og orgasmen ble intens og egentlig bare starten på en fantastisk deilig helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (5 minutter siden):

Det var vilt deilig og orgasmen ble intens og egentlig bare starten på en fantastisk deilig helg😊

Helt herlig, jeg vet. For meg gir teasing enorme orgasmer, og de kommer som perler på en snor. Etter lang teasing kan jeg holde ut sex i mange timer og utallige orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den følelsen når en mann tar kontroll og bestemmer dette, tar på, men så unngår, strekker det ut i tid og man blir desperat, og han tilslutt lar deg komme, er helt utrolig. En gang kom jeg bare av at han til slutt rolig la hånden sin over området.

Anonymkode: 63f0b...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (På 29.10.2024 den 11.40):

Jeg er også slik som typen din, så dette gjør jeg nesten alltid😅men med god hensikt at enhver kvinne bør være i platå 2 i kåthetsskalaen😅

Joda, de er på grensen av å klikke av kåthet,, men også på grensen av å klikke av, at jeg ikke begynner med direkte stimuli av klitten. Jeg venter å se det visuelle.. bevegelsene som roterende underlivet, eller at hun gir motjokk mot handa mi. De blir da så kåt at de blir mørkere i stemmen (ala whiskey stemme), det skjer ofte når hjerte banker så hardt at det nesten er ondt..

Når dette skjer er klitten på sitt hardeste, og kvinnen på sitt kåteste.. Størst sjanse for multi squirt/orgasmer da.. Du vet når kropp og lår skjelver, tærne krøller seg som i en krampe.. da har du mest sannsynlig fått en sterkere orgasme enn vanlig🥰

Men alt med måte.. og det går selvfølgelig en grense, et balansepunkt der hun mister ereksjon.. så jeg leker litt med ilden😉
Men som oftes har vi jo et godt samarbeid, så vi vet jo begge at vi leker med ilden..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er klitorisen din såpass stor at den kommer frem når du er opphisset, er det vel ikke noe rart? Han ville vel nyte det synet tipper jeg😉

Anonymkode: 87899...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (19 timer siden):

Jeg er også slik som typen din, så dette gjør jeg nesten alltid😅men med god hensikt at enhver kvinne bør være i platå 2 i kåthetsskalaen😅

Joda, de er på grensen av å klikke av kåthet,, men også på grensen av å klikke av, at jeg ikke begynner med direkte stimuli av klitten. Jeg venter å se det visuelle.. bevegelsene som roterende underlivet, eller at hun gir motjokk mot handa mi. De blir da så kåt at de blir mørkere i stemmen (ala whiskey stemme), det skjer ofte når hjerte banker så hardt at det nesten er ondt..

Når dette skjer er klitten på sitt hardeste, og kvinnen på sitt kåteste.. Størst sjanse for multi squirt/orgasmer da.. Du vet når kropp og lår skjelver, tærne krøller seg som i en krampe.. da har du mest sannsynlig fått en sterkere orgasme enn vanlig🥰

Men alt med måte.. og det går selvfølgelig en grense, et balansepunkt der hun mister ereksjon.. så jeg leker litt med ilden😉
Men som oftes har vi jo et godt samarbeid, så vi vet jo begge at vi leker med ilden..

Noen ganger er jeg redd at jeg er avhengig av de voldsomme orgasmene og når det først har satt i gang ønsker jeg egentlig det aldri vil stoppe😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Håper du fikk de villeste orgasmer av denne seigpininga. Jeg vet, det er sinnsykt deilig å bli teaset i evigheter. Det ender med orgasmer som er så intense og voldsomme at jeg blir gal. Kan komme mange ganger etter å ha blitt teaset lenge🥰

Har du fått denne opplevelsen på nytt etter denne her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...