AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1 Del Skrevet 29. oktober Jeg skal møte noen som kommer med buss til Gardermoen. Hvor kjører jeg for å komme meg dit for jeg har forstått det slik at ikke har lov å kjøre inn på selve busstasjonen Jeg har kun kjørt bil til enten ankomst eller avgang så er kun kjent med de veiene Anonymkode: 0e144...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2 Del Skrevet 29. oktober Bussene stopper utenfor ankomsthallen, så kjør til ankomst. Anonymkode: 421ca...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #3 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bussene stopper utenfor ankomsthallen, så kjør til ankomst. Anonymkode: 421ca...507 Åh, jeg trodde det var en egen busstasjon der jeg. Har jo sett en og annen ekspress buss stå der, men har tenkt at det har vært noe eget 🙈 Da er det enklest å parkere på korttidsparkering en utenfor ankomst da Anonymkode: 0e144...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå